بیانیه شجره طیبه صالحین استان سمنان در محكوميت اعدام آیت الله باقرالنمر؛

اراده امت اسلامي دست خبيث سردمداران نظام سلطه و صهيونيسم را قطع خواهد كرد

شجره طیبه صالحین استان سمنان در محکومیت اعدام آیت الله باقرالنمر تأكيد كرده است:‌ دست خبیث سردمداران نظام سلطه که در پس جنگ ها و جنایات جاری در منطقه برای تشدید شکاف بین مسلمانان نمایان است با اراده امت اسلامی بویژه مردم مسلمان عربستان اعم از شیعه و سنی قطع خواهد شد و به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۹۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان‌، بسيجيان شجره طیبه صالحین استان سمنان درمورد محکومیت اعدام آیت الله باقرالنمر بيانيه اي صادر كردند.

متن بيانيه به شرح ذيل است؛

اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی است.

اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

عقیم ماندن سیاست های داخلی و خارجی و شکست های مفتضحانه آل سعود در منطقه از جمله در عرصه حمایت از تروریسم تکفیری، جنگ و تجاوز علیه مردم یمن و ناکارآمدی در پشتیبانی از آل خلیفه برابر انقلاب مردم بحرین، از عوامل ارتکاب این جنایت بزرگ و داعش گونه قلمداد و تصریح شده است.

بی شک دست خبیث سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و پیاده نظام های منفور و پلید آنان در سرزمین حجاز که در پس جنگ ها و جنایات جاری در منطقه برای تشدید شکاف بین مسلمانان نمایان است با اراده امت اسلامی به ویژه مردم مسلمان عربستان اعم از شیعه و سنی قطع خواهد شد وبه نتیجه نخواهد رسید.

اقدام وحشییانه رژیم مرتجع و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان می دهد بنیان اینگونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.

ما بسیجیان حلقه های صالحین ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت عزیزایران،امت جهان اسلام، علمای جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان در سراسرجهان این جنایت بزرک و فراموش نشدنی را محکوم و آماده فرمان امام و رهبر عزیزمان در راستای انتقام از این حکومت ظالم و خونخوار هستیم و برای انتقام از این رژیم غاصب لحظه شماری می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار