مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) دشتی:

اعدام شیخ نمر، بیانگر جنایت آشکار استکبار علیه حق طلبی است

مسئول سیاسی سپاه مام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: اعدام شیخ نمر، بیانگر جنایت آشکار کفر علیه حق طلبی، عدالت و آزادی اندیشه است.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۷۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی، سیدباقر حسینی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان ضمن تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر اظهار کرد: اعدام شخصیت های ربانی ای چون شیخ نمر برای همیشه تاریخ، بیانگر جنایت آشکار کفر علیه حق طلبی، عدالت و آزادی اندیشه است که امروزه دشمنان به دروغ صدای آزادی بیان را با بهانه های واهی توسط رسانه های خبیث، ضد بشری و پلید تبلیغاتی سر داده و گوش فلک را به دلخواه پر می کنند.

سرگرد حسینی افزود: امروز آنچه که در جهان اسلام به طور عموم و خاصه تشیع از شرارت، ظلم و ستم و جنایت چه در حادثه منا و چه در کشتار مردم بی دفاع بحرین و یمن و جنایات داعش در منطقه شاهد هستیم، منشاء آن، دست به خون آلوده رژیم منحوس آل سعود است.

 حسینی خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود دست نشانده و مزدور استکبار جهانی و اسرائیل است و جنایات وحشیانه بر اساس ایدئولوژی صهیونیسم و دنائت این رژیم منحوس صورت می گیرد.

این مسئول عنوان کرد: دفاع از شیعیان و جلوگیری از اتهام زنی وهابیان به مذهب شیعه مهمترین اهدافی بود که شیخ نمر باقر النمر آن را دنبال می کرد و رژیم آل سعود به علت ناتوانی در برابر مقاومت های این شهید، وی را اعدام کرد.

وی تاکید کرد: شیخ نمر، عالم فاضل و روحانی آزادیخواه عربستان بود که جز حرف، فریاد و دفاع از حق چیز دیگری در زندگی نداشت و دولت عربستان نتوانست او را تحمل کند و این روحانی بزرگ را مظلومانه به شهادت رساند.

وی یادآور شد: عربستان با این اقدام به دنبال فرقه گرایی و سرپوش گذاشتن به اقدامات وحشیانه خود و شکست مفتضحانه در جبهه مقاومت است که پیروزی های جبهه مقاومت با ائتلاف به وجود آمده باعث عصبانیت آل سعود و همپیمانان آن شده است که اعدام شیخ نمر بعد از سفر اردوغان صورت می گیرد

سید باقرحسینی در خاتمه گفت: قلع و قمع، سرکوب و تفرقه بین مسلمانان و سلطه بر آنان از نقشه های شوم رژیم صهیونیستی است که از آستین آل سعود بیرون می آید.

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار