فرمانده سپاه دشتی گفت: جنایت آل سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان، لکه ننگی برای رژیم منحوس سعودی است و آیت الله شیخ نمر یک خواسته داشت و آن حاکمیت عدالت در عربستان بود.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۴۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی، علی غضنفری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان دشتی ضمن تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر اظهار کرد:اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود اقدامی بر خلاف عقلانیت در جهت از بین بردن وحدت اسلامی است.

 سرهنگ غضنفری افزود: در پی اعدام حضرت آیت الله شیخ نمر توسط آل سعود اعتراضات گسترده مردمی کشور عربستان اعم از برادران اهل تسنن و تشیع در محکومیت این اقدام برپا شده است.

وی با اشاره به موج اعتراضات کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به اقدام شنیع رژیم آل سعود گفت: در پی اعدام حضرت آیت الله شیخ نمر توسط آل سعود اعتراضات گسترده مردمی کشور عربستان اعم از برادران اهل تسنن و تشیع در محکومیت این اقدام برپا شده است.

غضنفری در پایان یادآور شد: این اقدام آل سعود نشان می‌دهد، آخرین لحظات عمر این آل پلید و فاسد سعودی فرا رسیده است لذا جهان اسلام مثل گذشته انتساب این رزیم  سفاک را به اسلام به مثال یک وصله ناجور تلقی کرده وخواهان درماندگی هرچه بیشتر این رزیم است..

 

 

 

ارسال نظرات