مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان ایجرود:

پرداخت 85 فقره وام اشتغالزایی در شهرستان ایجرود

پرداخت وام خودکفایی از سیاست‌های موثر و کارآمد کمیته امداد امام خميني (ره) است که در این در راستا 85 فقره وام اشتغالزایی در شهرستان ایجرود پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۱۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان ایجرود گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان پرداخت وام خودکفایی است.

حسن سهرابی افزود: این نهاد بر 700 طرح اشتغالزایی مددجویی تحت نظارت دارد.

وی تصریح کرد: نتیجه اقدامات خودکفایی کمیته امداد آن تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی است.

مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان ایجرود با بیان اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در زمینه خودکفایی مددجویان برگزاری دوره‌های آموزشی برای جامعه هدف است، گفت: دوره‌های آموزشی با همکاری فنی‌وحرفه‌ای و به صورت بلند و کوتاه مدت برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از برگزاری دوره‌ها نسبت به اعطای گواهی به مددجویان اقدام می‌شود، بیان کرد: پس از برگزاری این دوره‌ها اقدامات مربوط در زمینه تشکیل پرونده و پرداخت وام صورت می‌گیرد.

سهرابی با اشاره به اینکه طی سال جاری نیز اقدامات مربوط به تشکیل پرونده 85 مددجو برای پرداخت وام خودکفایی مددجویی اضافه کرد: تا پایان آذر ماه امسال این تعداد وام در شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه برای پرداخت وام‌های خودکفایی 8 میلیارد و 425 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: وام‌های پرداختی شامل وام‌های خودکفایی و کارانگیزی، توان افزایی است.

مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان ایجرود با بیان اینکه تعداد وام‌های خودکفایی پرداختی در شهرستان ایجرود 63 فقره است، گفت: برای پرداخت این وام 7 میلیارد و 580 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سهرابی همچنین از پرداخت 15 فقره وام کارانگیزی خبر داد و گفت: در این راستا 465 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امسال هفت مورد وام توان افزایی نیز در شهرستان ایجرود پرداخت شده است، گفت: در این راستا 480 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان ایجرود همچنین تعداد آموزش دیدگان در این بخش را 142 نفر اعلام کرد و گفت: دراین راستا 101 میلیون و 724 هزار ریال هزینه شده است.

این مسئول تعداد طرح‌های فعال تحت نظارت در حال حاضر این نهاد را 700 مورد اعلام کرد و گفت: تا کنون بر یک هزار و 570 طرح از سنوات گذشته تا کنون نظارت شده است.

ارسال نظرات