پس از جدايي صادقي، مكاني هم از ليست سرخ‌ها خارج مي‌شود
با جدایی صادقی و احتمال خروج سوشا مکانی از لیست پرسپولیس، مسئولان این تیم به دنبال دروازه بان هستند.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۹۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، برانكو قبل از ترك ايران گفته بود كه تيمش نيازي به بازيكن ندارد، مگر در حد و اندازه‌هاي بازيكناني كه اكنون در پرسپوليس هستند، اما حالا او حق انتخابي ندارد و بايد فكري اساسي براي قفس توري تيمش بكند، البته اگر قصد ندارد نيم فصل دوم را بدون دروازه‌بان شروع كند. خصوصاً كه بعد از ماجراي سوشا، ايمان صادقي هم رسماً به تيم خونه به خونه پيوست تا دست پرسپوليس براي نيم فصل دوم در پوست گردو بماند. 

تلاش‌هاي پرسپوليس براي جمع كردن ماجراي سوشا قبل از همه گير شدن فايده‌اي نداشت و سرانجام دروازه‌بان سرخپوشان سر از اوين در آورد؛ بازيكني كه پيش از اين، ‌صحبت منشوري شدن او به دليل مسائلي كه كار او را به زندان كشيد، جسته و گريخته شنيده مي‌شد. وي به دليل داشتن شاكي خصوصي و منتشر شدن عكس‌هاي خصوصي‌اش در شبكه‌هاي مجازي بازداشت شده است. البته يكي از شاكيان خصوصي او رضايت داده اما به دليل انتشار تصاوير نامتعارف كه باعت ايجاد فحشا مي‌شود، تحقيقات تا كشف حقيقت ادامه دارد. سردار سعيد منتظرالمهدي، سخنگوي ناجا نيز روز گذشته درباره آخرين وضعيت بازداشت دروازه‌بان تيم پرسپوليس گفت: «سال گذشته شكايتي از اين فرد به دادسراي جرائم رايانه‌اي ارسال و پس از عكس‌هايي كه در فضاي مجازي منتشر شد، مجدداً بازپرس اين فرد را احضار كرد، اما او در زمان احضار تمكين نكرد و دستور بازداشتش صادر شد. در حال حاضر نيز او به دادسراي رسانه و فرهنگ تحويل داده شده و يك شاكي خصوصي هم از سال گذشته دارد.»

تصميمي كه در لفافه بيان شد
بعد از بازداشت شدن سوشا، مسئله جدايي او از جمع سرخپوشان به صورت جدي پيگيري شد؛ چراكه بعيد به نظر مي‌رسد اين دروازه‌بان بتواند امسال براي پرسپوليس بازي كند و حتي اگر شاكي‌هاي خصوصي او رضايت دهند، احتمال منشوري شدن او وجود دارد. به همين دليل روز گذشته جلسه‌اي در باشگاه براي بررسي اين مسئله برگزار شد. هر چند بعد از جلسه زادمهر، عضو هيئت مديره گفت كه سوشا هنوز بازيكن اين تيم است و عبدي، سخنگوي باشگاه هم مدعي شد كه قرارداد سوشا هنوز فسخ نشده و طاهري در صدد حل مشكل اين بازيكن است و پرسپوليس اميدوار است تا ماجراي سوشا سوءتفاهمي بيش نباشد، اما همانطور كه در جلسه نيز مطرح شد، احتمال ادامه همكاري پرسپوليس با اين دوازه‌بان بسيار كم است. البته پرسپوليسي‌ها پيش از اين نيز به دليل اتفاقات بازي با پديده و مصاحبه سوشا بعد از اين بازي شاكي بودند، اما اكنون اتفاقات اخير مزيد بر علت شده تا مسئولان اين تيم به صورت جدي به فكر جذب دروازه‌بان باشند. ضمن اينكه عبدي و زادمهر هر دو اذعان داشته‌اند كه پرسپوليس به تصميم قوه قضائيه تمكين خواهد كرد و اين مي‌تواند به معناي در لفافه بيان كردن فسخ قرارداد با سوشا باشد. 

منصوريان بيرانوند را نمي‌دهد
پرسپوليس البته گزينه‌هايي براي جايگزيني سوشا و صادقي دارد، اما گزينه‌هاي مورد نظر باشگاه بايد با برانكو نيز هماهنگ شود، چراكه بعيد نيست سرمربي پرسپوليس قصد جذب گلر خارجي را داشته باشد. بيرانوند، گلر نفت تهران البته يكي از گزينه‌هاي مد نظر سرخپوشان است كه در اين راستا طاهري گفت‌وگويي هم با قنبري، ‌مدير عامل نفت داشته و گويا به توافقاتي هم رسيده‌اند، اما صحبتي از مسائل مالي به ميان نيامده است و حرف اول و آخر را هم در اين راستا منصوريان مي‌زند كه او با جدايي هر بازيكني از نفت در صورت پرداخت نقدي موافق است جز بيرانوند و اميري؛ بازيكناني كه سرمربي نفت تحت هيچ شرايطي موافق جدايي آنها نيست. اگر چه تمايل بيرانوند براي جدايي از نفت مشخص است، اما او در اين راستا مي‌گويد: « پرسپوليس صحبتي در اين راستا با من نداشته و اگر هم خواهان جذب من باشد بايد با باشگاه صحبت كند و در اين زمينه تابع تصميم‌گيري باشگاه هستم، اما دوست ندارم دروازه‌بان يك ساله باشم و مي‌خواهم اگر به يكي از دو تيم پايتخت رفتم، همچون نفت، 10 سال در آن تيم گلري كنم.»

دروازه‌بان ملي‌پوش خودي
گلر شماره يك تيم ملي كه در همين پرسپوليس چهره و سپس راهي اروپا شد، ‌اين روزها در صدد جدايي از روبين كازان در نقل و انتقالات زمستاني است. پرسپوليسي‌ها هم كه از عملكرد سوشا در نيم فصل اول راضي نبودند، بعد از اين مسئله به صورت جدي بازگشت حقيقي را در ليست بررسي قرار داده‌اند. هر چند كه حقيقي ترجيح مي‌دهد با يك تيم ليگ دسته يك انگليسي به توافق برسد، اما بعيد نيست او به صورت قرضي بار ديگر به جمع سرخپوشان بازگردد. 

ذره‌بين روي دروازه‌بانان ليگ
پر كردن جاي خالي دو دروازه‌بان با اين سرعت كار چندان آساني براي پرسپوليسي‌ها نيست، اما سرخپوشان گزينه‌هايي را زير ذره‌بين قرار داده‌اند كه در صورت موافقت برانكو باب مذاكره با آنها را باز خواهند كرد، به شرط آنكه برانكو قصد نداشته باشد گلري خارجي براي سرخپوشان سوغات بياورد. پاشنكو ملوان، محمدرشيد مظاهري ذوب‌آهن و همچنين طهماسبي تراكتور سه گلري هستند كه زير ذره‌بين مسئولان باشگاه قرار دارند و در صورت موافقت سرمربي تيم، ‌پروسه بعدي براي جذب آنها كه همان مذاكره با باشگاه‌هاي ملوان، ‌ذوب‌آهن و تراكتور است، باز خواهد شد.
ارسال نظرات