ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط به عنوان فعالترین رده سپاه استان در معرفی کتاب دختر شینا معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۸۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در نامه ای از سپاه شهداء، ضمن تقدیر تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی فرماندهان در خصوص تبلیغ و معرفی کتاب ارزشمند و فاخر دختر شینا ناحیه شوط به عنوان فعالترین رده سپاه استان در معرفی کتاب دختر شینا معرفی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط در این خصوص بیان کرد:در کتاب «دختر شینا» توکل و ایمان به خدا موج می‌زند.این کتاب بیانگر عبادت و ایمان به خدا، نجابت، پایبندی به خانواده، از خود گذشتگی است.

سرهنگ پاسدار مهدی رضوی در ادامه کتاب «دختر شینا» را کتابی واقعی و به دور از تخیل خواند و اظهار کرد: در این کتاب رشادت‌های اعضای یک خانواده در مواجهه با دفاع مقدس به صورت غیرمستقیم نمایان شده است و همه ما به عنوان متولیان فعالیت‌های فرهنگی وظیفه داریم در جهت ترویج این سبک زندگی در بین جوانان امروز به‌ویژه خانواده ها تلاش کنیم چراکه انقلاب مسیری طولانی و پرفراز و نشیبی را طی کرده و برای رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) راهی طولانی در پیش دارد.

وی در پایان سخنانش بیان کرد:کتاب دختر شینا به همت و تلاش مضاعف فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و مسئولین ناحیه شوط بیش از 600 جلد در بین مسئولین و آحاد مردم شهرستان توزیع شد.

ارسال نظرات