در محکومیت جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر بسیج دانشجویی دانشگاه های ارومیه بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۸۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن بیانیه بشرح زیر است:

بسمه تعالی

الَّذینَ آمَنُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیْطانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطانِ کانَ ضَعیفاً (76(

آنان که ایمان آورده اند در راه خدا می جنگند و کسانی که کافر شده اند در راه طاغوت می جنگند. پس شما با یاران شیطان بجنگید ، که یقیناً نیرنگ و توطئه شیطان [ در برابر اراده خدا و پایداری شما ] سست و بی پایه است.

سوره نساء آیه 76

سرانجام حقد و کینه تمام نشدنی دولت دیکتاتور عربستان، این حاکمان خدا نشناس، وارثان جهل و جمود و جنون، باعث گردید تا روحانی مجتهد شیعی «شیخ نمر باقر النمر» به جوخه اعدام سپرده شود متأسفانه هر روز که می‌گذرد، زخمی جدید از سوی مقامات عربستان سعودی بر پیکر جهان اسلام وارد می‌شود. هنوز مصیبت کشتار هزاران نفر حاجی شیعه و سنی در فاجعه از یادها نرفته که خبر اعدام شیخ نمر نگرانی جدیدی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است حاکمان غاصب سرزمین وحی به خیال خام خود بر این باورند که با این عمل مذبوحانه قادرند شعله های خشم و خروش و اعتراض شیعیان را نسبت به ظلم و ستم آن حاکمان نالایق خاموش کنند؛ اما زهی خیال باطل.

شهادت، سرنوشت قبیله ایمان و مائده "عند ربهم یرزقون” است؛ و شیعه تاریخ خود را با خون نوشته و با خون آبیاری می کند؛ و روحانیت اصیل، سینه خود را سپر دفاع از دین خدا کرده و خواهد کرد.قطعاً این بار نیز حاکم فرتوت سعودی در مشاوره گرفتن از دستیاران بی تجربه و جوان خود دچار اشتباه محاسباتی شده است. همانطور که در یمن و سوریه سیاست های مداخله جویانه آل سعود به شکست انجامیده است به طور قطع و یقین اعدام این روحانی انقلابی نیز اشتباه دیگری است که دیر یا زود آتش آن دامنگیر این خاندان غاصب خواهد شد و بساط ظالمانه پادشاهی از سرزمین پیامبر خوبی ها برخواهد چید.

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان آذربایجان غربی در برابر اعمال نسنجیده مقامات سعودی ساکت نخواهیم نشست و تا آخرین قطره خونمان پای آرمان ها و ارزشهای اسلام استادگی خواهیم کرد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات