ترکاشوند
واکنش پژمانفر به توهین روزنامه خرازی به آیت الله مصباح:
فتنه گران در برخی از روزنامه های زنجیره ای اهداف خودشان را دنبال می کنند و عموما این روزنامه های سخیف مورد حمایت دولت هستند.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۷۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین روزنامه وقایع الاتفاقیه به آیت الله مصباح، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که روزنامه های اصلاح طلب هجمه هایی به جریان اصولگرایی به معنای واقعی کلمه وارد می کنند.

وی افزود: فتنه گران در برخی از روزنامه های زنجیره ای اهداف خودشان را دنبال می کنند و عموما این روزنامه های سخیف مورد حمایت دولت هستند.

عضو جبهه پایداری خاطرنشان کرد: این دست اتفاق هایی که در روزنامه های اصلاح طلب اتفاق می افتد، بحث اختلاف سیاسی نیست بلکه بحث برای براندازی نظام است و متاسفانه دولت یازدهم به شدت از این روزنامه ها حمایت می کند.

وی افزود:متاسفانه در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب به مقام مرجعیت توهین می شود و جریان فقاهت و مرجعیت را نشانه گرفته اند و این روزنامه ها و عواملشان پیاده نظام جریان استکبار هستند.

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: اقدام این روزنامه را به شدت محکوم می کنیم و امیدواریم که این همه بی کفایتی که ظهور و بروز پیدا می کند در مقابلش شاهد واکنشی از سوی دولت باشیم.

ارسال نظرات