وزیر آموزش و پرورش در پیامی درگذشت «محمد فاضلی» پیشکسوت فرهنگی و رسانه استان یزد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۷۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمد فاضلی، از معلمان پیشکسوت و بازنشسته استان یزد و از اصحاب رسانه این استان و مدیر مسئول هفته نامه یزد امروز بود که روز پنج شنبه هفته گذشته در سن 68 سالگی دار فانی را وداع گفت.

علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت درگذشت این معلم اهل قلم اظهار داشت: با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدم همکار فرهنگی و معلم اهل قلم و مدیر دبیرستان شهدای یزد (دبیرستان واعظی) در دوران دفاع مقدس، مرحوم محمد فاضلی که با تعهد و مردم دوستی سال‌های پر برکت عمر خود را وقف رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم کرد و منشأ خدمات گران سنگی در عرصه فرهنگ و رسانه استان یزد شد در جوار رحمت الهی آرام و قرار یافته است.

وی بیان کرد: ضمن تسلیت فقدان این معلم ارزشمند به جامعه فرهنگیان استان یزد از خداوند منان برای این فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان معزز به ویژه خانواده محترمشان صبر و اجر و سلامت مسئلت دارم.

به همین مناسبت مجلس ختم مرحوم محمد فاضلی از طرف اداره کل آموزش و پرورش، دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهید صدوقی، جنب مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

محمد فاضلی مدیر مسئول هفته نامه محلی یزد امروز، روز پنجشنبه هفته گذشته در نشست مشترک بین مدیر مسئولان مطبوعات و چاپخانه داران استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
وی سه دوره در هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد حضور داشته که دو دوره رئیس خانه مطبوعات و یک دوره هم عضو هیئت مدیره بوده است.

 

ارسال نظرات