تعدادی از بانوان یزدی نسبت به جنایت اخیر آل سعود واکنش نشان داده و به شهادت رساندن آیت ا... شهید شیخ نمر باقر النمر را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۶۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در پی به شهادت رساندن آیت ا... شهید شیخ نمر باقر النمر جمعی از بانوان یزدی این اقدام رژیم آل سعود را محکوم کردند.

خبرنگار یزدبانو به جمع بانوان یزدی رفته تا واکنش آنان در مقابل اعدام شیخ نمر را جویا شود.

لیلا توحیدی از بانوان یزدی اذعان کرد: اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، خشم مسلمانان جهان، به خصوص مردم ایران را از ظلم بی‌پایان آل سعود بر انگیخته است.

این بانوی یزدی با بیان اینکه شیخ نمر، یک شخصیت استکبارستیز ودارای بصیرتی نافذ در امر دین بود خاطر نشان کرد: اعدام این شخصیت والا با قوانین بین‌المللی مغایرت داشته وامری غیرقابل قبول است.

مرضیه شاه‌طهماسبی دیگر بانوی یزدی با عرض تسلیت به شهادت رسیدن رهبر شیعیان عربستان عنوان کرد: این رژیم مستبد نشان داده که برای خوش‌خدمتی به آمریکا حاضر است هر نوع جنایتی را انجام دهد و با این عمل زشت اهداف اربابان خود را تحقق بخشید.

وی ابراز امیدواری کرد: با ظهور امام زمان(عج) ریشه وهابیت خشکانیده می شود و انتقام همه شهدا به ویژه رهبر شیعیان عربستان گرفته خواهد شد.

فهیمه انتظاری نیز شهادت شیخ نمرباقرالنمر رهبر شیعیان توسط آل سعود را تسلیت گفت و افزود: شیخ نمر یک رهبر شیعه قدرتمند در عربستان بود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی شیعیان انتقام سختی از آل سعود خواهند گرفت و سیلی محکمی بر دولت‌های استکبار می‌زنند.

این بانوی یزدی با بیان اینکه شیخ نمر را بدون هیچ مدرک وسندی نشانه رفته است، خاطرنشان کرد: اقدام اخیر دولت عربستان نشان‌دهنده ترس آنان است.

عظیمی دیگر بانوی یزدی نیز جنایت رژیم آل سعود را محکوم و شهادت این روحانی مجاهد را تسلیت گفت.

وی این اقدام آل سعود را فاجعه‌ی بزرگی برای اسلام و عالم تشیع بیان کرد و افزود: اگر مسلمانان نسبت به فاجعه منا واکنش مناسبی از خود نشان می دادند، امروز شاهد این واقعه تلخ نبودیم.

ملک‌ثابت از بانوان یزدی شهادت این روحانی مبارز شیخ نمر باقر النمر را تسلیت گفت وافزود: آل سعود باید بداند با این عمل قبیح خود، موج جدید از بیداری اسلامی را ایجاد خواهد کرد.

این بانوی یزدی با بیان اینکه رژیم آل سعود با این اقدام در پی جبران شکست‌های پی در پی خود بوده است، ابراز امیدواری کرد: در آینده نه چندان دور رژیم پلید آل سعود به سقوط و سرنگونی واصل خواهد شد.

ارسال نظرات