علی اشرف خانلری
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک:
خبرگزاری بسیج: مردم باید در انتخابات پیش رو یک انتخاب اصلح را برای پیشرفت و تعالی کشور انجام دهند و از قومی، قبیله گرایی، تعصبات دینی و جناحی خود داری کنند.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۳۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک با اعلام این خبر گفت: یکی از خصوصیات مهم و حیاتی که باعث وجه تمایز انسان و حیوان می شود خصوصیات عقل در انسان است که در حیوانات وجود ندارد.

سروان حسن خوانساری اظهار داشت: بواسطه وجود عقل در انسان مسیر تعالی و پیشرفت خود و جامعه را انتخاب می کند و یکی از شاخصه های مهم در جمهوری اسلامی ایران که آن را ازتمام حکومت های موجود در جهان متمایز ساخته است همین انتخابات است که بطور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور اسلامی ایران برگزار شده است.

خوانساری با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) مردم باید برای یک انتخاب اصلح که به نفع خود مردم و پیشرفت و تعالی کشور است مواردی را رعایت کنند و از قومی، قبیله گرایی، تعصبات دینی و جناحی خودداری کرد.

خوانساری با اشاره به شاخصه های مهم و تاثیر گذار در انتخاب تصریح کرد: موضوع گیری نماینده در مورد فتنه که رهبری از آن به عنوان خط قرمز نظام و انقلاب یاد کرده اند مشخص شود.  

 وی خاطر نشان کرد: یک نماینده باید از لحاظ ایمان، اخلاص و امانتداری، دین داری و تقوا بهترین باشد، همچنین معتقد به نظام، انقلاب، شعار های انقلاب و خط امام ، کارآمد توانمند، مخلص و متعهد باشد. یک نماینده خوب نباید به کانونهای قدرت و ثروت متصل و مخالف شدید فساد در جامعه و سیستم اداری باشد.

 نماینده خوب همچنین باید مردمی، دلسوز، دردشناس و دردمند، عدالت خواه و خدمتگزار مردم و انقلاب باشد.

 

 

ارسال نظرات