علی اشرف خانلری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک:
خبرگزاری بسیج: بیداری اسلامی در منطقه باعث وحشت زدگی دشمنان اسلام شده است و هر روز با یک حیله جدید شیعیان را از بین می برند و ملت های اسلامی پاسخ دندان شکنی به این جنایت ها خواهد داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۳۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک ضمن محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر اظهار داشت: ملت ایران انزجار خود را نسبت به اعدام این شیخ بزرگ به آل سعود که حقوق بشر را پایمان کرده است و با انجام این جنایت بزرگ لکه ننگی در کارنامه خود باقی گذاشت اعلام می کند.

سرهنگ حسین حیدری با اشاره به اینکه اتحاد بین مسلمانان نا گسستنی است بیان کرد: بیداری اسلامی در منطقه باعث وحشت زدگی دشمنان اسلام شده است و هر روز با یک حیله جدید شیعیان را از بین می برند و ملت های اسلامی پاسخ دندان شکنی به این جنایت ها خواهد داد.

حیدری گفت: شیخ نمر تحصیل کرده حوزه علمیه قم و تهران بود، 15 درصد جمعیت عربستان از شیعیان و مریدان ایشان هستند و این شیخ بزرگ برای حقوق شیعیان کشورش فعالیت می کرد و آل سعود با نادیده گرفتن حقوق بشر او را به جرم شعیه بودن اعدام کردند.

وی افزود: : آل سعود دست آویز استکبار جهانی است و برای جلب رضایت آنها دست به هر کاری می زند و حاکمان عربستان برای راضی نگه داشتن داعش دست به اعدام شیخ نمر زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک بیان کرد: آنان که مدعیان آزادی بیان هستند چرا درمقابل این جنایت بزرگ صدایشان در نمی آید و فقط چماق آزادی را بر سر مردم ایران می زنند.

وی تاکید کرد: فتوای این عالم بزرگوار در گوش همه مسلمانان جهان باقی مانده است و این مزدوران خواهند دید که فریادهای ملت های اسلامی چه بلای بر سر آنها خواهد آورد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار