به مناسبت حماسه ۹ دی ؛

برگزاری مسابقات فوتسال ادارات در شهرستان نظرآباد

به مناسبت بزرگداشت بصیرت مردم ایران اسلامی در فتنه ۸۸ و روز غرور آفرین ۹ دی یک دوره مسابقات فوتسال ادارات شهرستان نظرآباد به مدت یک هفته در سالن ورزشی سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۹۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،به مناسبت بزرگداشت بصیرت مردم ایران اسلامی در فتنه ۸۸ و روز غرور آفرین ۹ دی یک دوره مسابقات فوتسال ادارات شهرستان نظرآباد به مدت یک هفته در سالن ورزشی سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مسابقات که به همت سروان بهزاد امیری فرمانده حوزه ادارات و همکاری های شایسته و بجای سپاه ناحیه ، فرماندهی انتظامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد برگزار شد با استقبال خوب و قابل توجهی از ادارات شهرستان مواجه شد که بدین ترتیب تیم های شرکت کننده بصورت گروهی با هم دیدار کرده و در نهایت ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که دو تیم برنده این مرحله به فینال مسابقات راه یافتن و تیم های بازنده نیز بازی رده بندی  را برگزار کردند که در نهایت تیم اداره آموزش و پرورش (فرهنگیان) شهرستان نظرآباد قهرمان مسابقات و تیم اداره دادگستری شهرستان نظرآباد نایب قهرمان شدند.

گفتنی است، تیم اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان نظرآباد در بازی رده بندی تیم سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد را شکست داده و مقام سومی مسابقات را ازآن خود کرد.

 بازی های فینال و رده بندی نیز برگزار و در پایان نیز به تیم های اول تا سوم مسابقات با حضور سرهنگ دوم پاسدار علی کوه خیل فرمانده سپاه، مهندس جواد روستاکاری رییس اداره ورزش و جوانان و سروان بهزاد امیری فرمانده حوزه ادارات شهرستان نظرآباد جوایزی به رسم یادبود إعطاء شد.


خبرنگاران افتخاری؛ سید محسن حسینی، ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار