راننده ی مسافربری که با خودروی شخصی در حال جابجایی دو مسافر از سمت شهرستان نظرآباد به کرج بود ناگهان در آزادراه محدوده شهرستان هشتگرد مسافران به وی حمله ور شده و ماشین وی را ربودند.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۹۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، راننده ی مسافربری که با خودروی شخصی خود در حال جابجایی دو مسافر از سمت شهرستان نظرآباد به کرج بود ناگهان در آزادراه محدوده شهرستان هشتگرد مسافران به وی حمله ور شده و با ضرب چاقو ماشین وی را ربودند.

سرقت خودرو و حمله با سلاح سرد به راننده اش در آزادراه هشتگرد

بر اساس این گزارش، راننده ای مسافربر با خودروی پراید مشکی رنگ خود که در شامگاه روز شنبه 12 دی ماه از شهرستان نظرآباد دو مسافر مرد را به مقصد کرج سوار بر خودروی خود می کند ناگهان در مسیر راه واقع در آزادراه محدوده هشتگرد یکی از مسافران ابراز ناراحتی و دل درد می کند و از راننده درخواست می کند خودرو را متوقف و به حال وی رسیدگی کند که راننده نیز به رسم رعایت اصول انسان دوستانه ی خود از خودرو پیاده شده تا به حال مسافر رسیدگی کند که در همین حین مسافر جلویی چاقویی را بر زیر گلوی راننده گذاشته و از او درخواست می کند تا هر چه پول و اشیای قیمتی همچون گوشی موبایل و غیره دارد را در کمال آرامش به وی تحویل دهد که راننده نگون بخت هم با مشاهده چنین صحنه ای تمام وسایل شخصی و قیمتی خود را تحویل دو سارق حرفه ای می دهد.

سپس پس از برداشتن چاقو توسط سارقین از زیر گلوی راننده، راننده قصد دفاع از خود را داشته که یکی از سارقین با چند ضربه چاقو به پهلوی راننده وی را مجروح و  خودروی وی را همراه وسایل قیمتی به سرقت می برند.

در ادامه راننده که پولی نزد خود جهت رفتن به بیمارستان را نداشت با بلند کردن دست بسوی خودروهای در حال تردد آزادراه سرانجام یک فرد خداشناس و با ایمان با متوقف ساختن خودروی خود و سوار کردن راننده مجروح وی را به بیمارستان انتقال داده و جان وی را از خطر مرگ احتمالی نجات میدهد.
گفتنی است، همچنان مأمورین نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات شهرستان هشتگرد در جست و جوی سارقین و متهمان مذکور می باشند.


ارسال نظرات