خبرگزاری بسیج: نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ملارد گفت: مردم فتنه گران و حامیان آنان یعنی کسانی که با سکوت خود از فتنه حمایت کردند برای همیشه به زباله دان تاریخ سپردند و چشم فتنه را کور کردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۹۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام متهور ملکی افزود:  انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۸۸ با مجموعه ای از وقایع روبرو شد که داشتن تحلیل صحیح از آن برای جامعه ی اسلامی بویژه برای نیروهای مدافع نظام انقلاب اسلامی ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: انتخابات دهم با مشارکت حداکثری و ۸۵ درصدی مردم در حقیقت خلق یک حماسه بزرگ و بی نظیر بود اما متاسفانه به دلیل دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی و تبعیت بعضی از کاندیدا ها و حامیان آنها از دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شیرینی حضور حداکثری مردم را تبدیل به تلخی و مسرت و خوشحالی دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

متهور ملکی اذعان کرد :حوادث و فتنه ای که فتنه گران با حمایت اربابان استکباری خود در انتخابات سال ۸۸ بوجود آوردند بسیار فراتر از بد اخلاقی های انتخاباتی و خواسته های احتماعی بود در واقع کسانی که فتنه را بوجود آوردند چه کسانی که با سخنرانی های فتنه انگیز و اعلامیه های دشمن شاد کن خود و چه کسانی که سکوت کردند .

وی افزود : این حوادث را در قالب یک سناریویی از پیش طراحی شده از بالا به پایین و با هدف تغییرات سیاسی و حتی براندازی نظام سیاسی جمهوری اسلامی و با عنوان کودتای مخملی راه اندازی کردند تا بتوانند با اتهام زنی به نظام اسلامی و زیر سوال بردن انتخابات با بیان کلمه دروغین تقلب فضایی برای حضور آمریکایی ها و انگلیسی ها را در ایران فراهم نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ملارد تشریح کرد :اسناد و مدارک نشان دهنده این است که بخش افراطی اصلاح طلبان و دوم خردادی ها با پیوند با خارج از کشور به دنبال تسلط بر قدرت سیاسی با استفاده از الگوی کودتاهای مخملی بودند ، جریان دوم خرداد و بخشی افراطی اصلاح طلبان از یک سو محصول تکنوکراسی و اشرافی گری دوره سازندگی و از سوی دیگر احزاب و گروه های سیاسی با گرایش لیبرال ، سکولار و التقاطی با کارکرد های افراطی و رفتار های معاندانه علیه نظام اسلامی را در بر می گرفت به دنبال سلطه و بدست گرفتن قدرت مجدد خود بودند .

وی افزود: هر چند از قدرت در انتخابات سال ۸۴ با رویکرد مردم به اصولگرایی قدرت از این گروه گرفته شد اما متاسفانه مجددا این گروه ها و احزاب با این گرایشات با حلقه زدن بر گرد سید محمد خاتمی در انتخابات هفتم در سال۷۶ و با رهنمود گروه تکنوکرات دولت سازندگی و با رویکرد اشرافی گری و تجمل گرایی و دولت اصلاحات با ترویج رویه های سکولاریستی و ترویج نفاق جدید و با شعار های فریبنده مردم سالاری ، آزادی تکثر و چند صدایی و هماهنگ شده با نظام سلطه و تامین خواست آنان بعنوان جاده صاف کن دشمنان انقلاب اسلامی وارد صحنه سیاسی و انتخابات شدند.

متهور ملکی بیان کرد : در حالی که خودشان می دانستند پیروز انتخابات سال ۸۸ نخواهند بود اما با دانستن این موضوع با اشاره و حمایت قدرت های سلطه گرا در راس آنها آمریکای جنایت کار وارد میدان انتخابات شدند اما نه به نیت خدمت به مردم و انقلاب اسلامی چون این گروه ها قبل از دولت اصولگرایان ۱۶ سال یعنی هشت سال دوره سازندگی و هشت سال دوره اصلاحات کشور را دراختیار داشتند و بر قدرت سیاسی و حکومتی تکیه زدند و برای مردم نیز ثابت شده که این احزاب و گروه ها و سردمداران اینها بلکه با نیت در دست گرفتن قدرت و انتقام گیری از نیرو های انقلابی و ولایی همچنانکه تا حدودی در این دولت یعنی مشاهده شده است و فتنه گران در سال ۸۸ به دنبال حاکمیت مجدد امریکایی ها در ایران بودند .

وی افزود : همچنان که بعد ها خودشان اعتراف کردند که کلمه تقلب در انتخابات در حقیقت رمز آشوب بود به دلیل اینکه بعضی ها مانند خانم مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی و مانند خود سران فتنه بیان نمودند که اگر میر حسین موسوی رای نیاورد مردم باید  بریزند در خیابان ها و معلوم میشود که فتنه ۸۸ یک سناریو از قبل تعیین شده بود.

این مقام مسئول گفت: بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات فتنه گران با رمز تقلب به دستور امریکا و اسراییل عده ای از مردم را فریب داده به خیابان ها کشاندند و چندین ماه کشور را به آشوب کشیدند و باعث کشته شدن تعدادی انسان های بی گناه شدند و باعث زیر سوال رفتن وجهه قدرتمند و مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند. اما در ۹ دی سال ۸۸ ملت همیشه بیدار و هوشیار ایران اسلامی خصوصا مردم متدین و ولایی تهران بعد از اینکه دیدند فتنه گران به مردم دروغ گفته اند به مقدسات مردم اهانت کردند وخیمه های عزاداری ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را آتش زدند و روز عاشورای حسینی با به صدا در آوردن بوق ماشین ها و هلهله کنان و کف زنان در خیابان ها به شادی پرداختند .

متهور ملکی تصریح کرد : مردم ولایی و دوستدار ولایت و اهل بیت رسول الله (ص) با رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری به خیابان آمده و حماسه ای بی نظیر و غرور آفرین را خلق کردند .

وی تاکید کرد : مردم فتنه گران و حامیان آنان یعنی کسانی که با سکوت خود از فتنه حمایت کردند برای همیشه به زباله دان تاریخ سپردند و چشم فتنه را کور کردند. حماسه بزرگ ۹ دی در حقیقت مدیون راهبری رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه و مدبرانه این رهبر فرزانه و این پاسدار همیشه بیدار انقلاب اسلامی و حضور با شکوه ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

 

 

ارسال نظرات