علی اشرف خانلری
شعارهای فتنه گران« نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود»، امروز داعش ایران را تهدید کرده است؛
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه ملارد گفت: هشت ماه جنگ نرم در داخل کشور باعث شد خیلی‌ها در میان حق و باطل دچار سردرگمی شوند اما مردم بصیر ایران با آگاهی و بصیرت خود از این میدان، سربلند عبور کردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۸۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محسن رضایی گفت: ۹ دی روز بصیرت، روز میثاق مجدد مردم با ولایت، روز برچیده شدن بساط فتنه گران و روز حماسه حضور بسیجی وارانه مردم در صحنه جنگ نرم است.

وی افزود: یوم الله ۹ دی یکی از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که تبدیل به نماد بصیرت و آگاهی و همچنین ولایت مداری مردم بصیر ایران اسلامی شده است.

رضایی با اشاره به حوادث سال ۸۸ اذعان کرد: انتخابات سال ۸۸ که با حضور باشکوه و بی نظیر مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شد، برخی افراد داخلی با قانون شکنی‌ها اهداف و سناریوهای دشمن را در داخل پیش گرفتند و باعث بروز فتنه‌ای عظیم در داخل کشور شدند.

وی افزود: دشمنان اسلام خود هم باور نمی‌کردند تا این حد بتوانند نقشه‌های خود را بر علیه نظام جمهوری اسلامی پیش ببرند. آنها بحث تقلب در انتخابات را مطرح و نظام را به خیانت در امانت و رأی مردم متهم کردند. در هشت ماه آنچه نباید می‌شد اتفاق افتاد و حماسه حضور مردم تحت تأثیر قانون شکنی و فتنه انگیزی در داخل کشور قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با تشریح هشت ماه جنگ نرم در داخل کشور گفت: خیلی‌ها در میان حق و باطل دچار سردرگمی شدند اما مردم بصیر ایران با آگاهی و بصیرت خود از این میدان، سربلند عبور کردند.

وی افزود: برخی از خواص در این مدت دچار تردید شدند تا جایی که از غافله مردم عقب ماندند. برخی نیز در برابر این فتنه عظیم سکوت کردند که آنها هم در محضر مردم شناخته شده‌اند.

رضایی تصریح کرد: در روزهای ۱۳ آبان،۱۶ آذر و روز قدس فتنه گران شعارهای مهم و استکبار ستیز انقلاب اسلامی را تغییر دادند و شعارهایی همچون ((نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران)) سر دادند که آن را هم دروغ می‌گفتند. امروز داعش ایران را تهدید کرده است کدام یک از آن فتنه گران برای دفاع از ایران در میدان جنگ حاضر شدند؟ زمان دفاع از ایران در هشت سال دفاع مقدس کجا بودند و امروز در این اوضاع منطقه‌ای کجا هستند؟ در ماه رمضان و در روز قدس با بطری‌های آب و در صفوف مختلط در نماز جمعه حاضر شدند، در ۱۶ آذر به عکس حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بی حرمتی کردند و اصل ولایت فقیه را نشانه رفتند. در روز ۶ دی ماه همزمان با روز عاشورا فتنه گران بی حرمتی را به اوج رساندند و با حمله به هیئت‌ها و خیمه‌های عزاداری و با به آتش کشیدن پرچم‌های عزاداری  سیدالشهدا رابهم ریختند آن‌وقت سران فتنه نیز بیانیه پشت بیانیه که این‌ها افراد خداجوی هستند.

وی افزود: بعد از این اقدام وقیحانه فتنه گران و توهین به پرچم سیدالشهدا مردم در روز ۸ و ۹ دی ماه در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و حتی بدون تشکیل ستاد، خود جوش برعلیه فتنه راهپیمایی کردند و پای آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین ولایت فقیه و شخص ولی فقیه ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد اذعان کرد: صداوسیما در انعکاس حضور مردم در حماسه ۹ دی خوب عمل نکرد. شاید می‌توان گفت صدا و سیما نیز از این حضور گسترده غافلگیر شد و نتوانست آن‌چنان که باید حق مطلب را ادا کند.

 

ارسال نظرات