خبرگزاری بسیج: امام جمعه باقرشهر با صدور پیامی شهادت «آیت الله نمر باقر آل نمر» به دست حاکمان وحشی و جنایتکار آل سعود را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۸۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) ،متن پیام آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر بدین شرح است:

« بسم الله القاسم الجبارین »

به نام خداوند درهم شکننده ستمگران

« مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا » (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳ )

خبر تلخ و جانسوز شهادت « آیت الله نمر باقر آل نمر » از رسانه های جهان منتشر شد و دل و جان همه آزادگان جهان را متأثر ساخت.

خداوند تبارک و تعالی روح بلند و ملکوتی او را با انبیاء و اولیاء ، شهدا و صدیقین محشور گرداند و قاتلان جنایتکار و سیاه دل او را به لعنت و عذاب الهی گرفتار نماید.

حاکمان وحشی و جنایتکار آل سعود با حمایت استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب غارتگر، سرزمین وحی را تبدیل به مرکز تولید تروریست و گسترش فساد و جنایت در سرزمین های اسلامی مانند نیجریه، سوریه، عراق، لبنان، عربستان، بحرین، یمن، افغانستان و پاکستان کرده است.

خون های پاکی که امروز در تمام جهان به زمین می ریزد از کاخ ستمگران آل سعود در حمایت آل یهود غاصب مدیریت می شود.

ستمگران آل یهود بدانند خون های پاک مظلومان عالم به هم خواهند پیوست و ریشه پوسیده جنایتکاران و مراکز تولید تروریست را سوزانده و خاکستر آن را به باد خواهند داد.

به امید آن روز.

 

 

ارسال نظرات