فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا، جمهوری اسلامی را هدایت می‌کنند، گفت: راز بقای بسیج، صداقت و خدایی بودن آن است.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۸۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، سردار محمد عبدالله‌پوردر مراسم تکریم و معارفه سپاه ناحیه فومن در نمازخانه سپاه این شهرستان اظهار کرد: راز ماندگاری بسیج افرادی هستند که صادقانه و بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دلیل تودیع و معارفه فرماندهان چند شهرستان گیلان فقط برای بسیجیان است، افزود: برخی از مسئولان و فرماندهان سپاه قدس گیلان قدر بسیجیان را نمی‌دانند و به همین دلیل بهترین فرماندهان شهرستان‌ها را برای تصدی‌گری امور بسیجیان انتخاب کرده‌ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در سپاه نمی‌شود برای بسیجیان قیافه گرفت و کار آنها را به شکل سیستم اداری و معمولی انجام داد، گفت: چون بسیجی فی سبیل‌الله برای خدمت به بسیج کار انجام می‌دهد، انتظار دارد که مانند خودش کارهایش انجام گیرد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه بسیج، فرماندهانی همچون شهید مرآت و شهید خوش‌سیرت می‌خواهد، تصریح کرد: فرمانده باید بسیجی را درک کند و این موضوع باید در شهرستان‌ها بیشتر نمود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی مانند شهید طاهرنیا با لباس بسیجی وارد سپاه و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) شهید شدند و با وجود چنین افرادی هیچ کس نمی‌تواند ایران را شکست دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این انقلاب همه موانع را پشت سر خواهد گذاشت، اظهار کرد: همه تحرکات یمن، سوریه، بلنان، بغداد و ... به هم متصل می‌شوند و قدس را از دست اسرائیل آزاد خواهیم کرد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به مزار شهدای گمنام، افزود: انتظار مقام معظم رهبری و مردم و خانواده‌های شهدا این است که جایگاه ویژه‌ای برای شهدا ساخته شود زیرا شهدای گمنام جایگاه‌های فرهنگی هر شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه امروز هم جمهوری اسلامی را شهدا هدایت می‌کنند، گفت: هر زمانی جمهوری اسلامی نیاز به کمک داشته باشد شهدا به داد ما می‌رسند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سرهنگ توشه بعد از تصدی جدیدش در سپاه قدس گیلان قطعا به ساخت مزار شهدای گمنام، مصلی آیت‌الله بهجت و حوزه علمیه رسیدگی خواهد کرد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه بسیج برای ملت، از ملت و برای خدامت به ملت است که خالص‌ترین افراد در آن جمع می‌شوند، خاطرنشان کرد: امروز اگر توان بسیج استفاده شود تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه کسانی که انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند با موضوع بسیج آشنا هستند و پرچم را به دست امام زمان(عج) خواهند داد، اظهار کرد: اسلام در حال رشد است و فشارهایی که دشمن به آن می‌آورد به دلیل قدرت ما می‌باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: ما در سایه ولایت و اطاعت‌پذیری از رهبری، موانع را پشت سر می‌گذاریم و پرچم اسلام را به نقطه‌هایی که باید، می‌رسانیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سردار حسین توشه از ذخایر سپاه استان گیلان است، گفت: وی فردیست که در کارش پر تلاش و با انگیزه است و انسانیست که تا کنون در همه کارهای ابلاغ شده موفق ظاهر شده است.

وی با بیان اینکه سرهنگ میرزاپور دارای سابقه درخشان در سپاه است و تجارب خوبی دارد و از نسل جدید سپاه می‌باشد، تصریح کرد: امید است همدلی که توسط مسئولان در فومن است استمرار پیدا کند.

به گزارش بسیج، در ادامه این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، امنیتی و انتظامی ، پاسداران و جمعی از خانواده معظم شهدا در نمازخانه سپاه فومن برگزار شد از زحمات سرهنگ حسین توشه در طول تصدی مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه فومن تقدیر و بجای ایشان سرهنگ فردین میرزاپور طی حکمی به عنوان فرماندهی جدید سپاه ناحیه فومن منصوب شد.
ارسال نظرات