نمایشگاه کتاب با موضوع سبک زندگی سلامی درمیامی برپا شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۷۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، نمایشگاه کتاب با موضوع سبک زندگی اسلامی در اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی برپا شد.

مجری برنامه‌های اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی گفت: به‌منظور بالا بردن سطح مطالعه و ارتقاء شاخصه‌های فرهنگی این نمایشگاه در مرکز شهرستان میامی برگزارشده است.

رضا مهدیان افزود: اکثر کتب ارائه‌شده در این نمایشگاه با موضوع سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزندان با معیارهای اسلامی و دینی می باشدوموضوعات مختلف کودک، روانشناسی، مدیریت و...نیزدرکنار آن درمعرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ٣٠٠ عنوان کتاب با ٥٠ درصد تخفیف جهت علاقه‌مندان برپاشده است.

مهدیان یادآور شد: هدف از این تخفیف‌ها ایجاد علاقه به‌ویژه در بحث کتاب و کتاب‌خوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقه‌مند هستند.

مجری برنامه‌های اداره فرهنگ ارشاد شهرستان میامی گفت: این نمایشگاه از سوی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، بنیاد شهید وورزش و جوانان شهرستان میامی برگزارشده است.

وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ١٣ دی‌ماه الی ٢٢ دی‌ماه همه‌روزه از ساعت ٧ الی ١٥ در محل اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان میامی دایر می‌باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها