فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام گفت: 4 نفر از اعضای تیم دفاع شخصی حوزه عشایری کربلای بسطام به تیم دفاع شخصی و رزمی بسیج سپاه استان سمنان دعوت شدند.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۷۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
حسینعلی محمدی در حاشیه بازدید از تمرین دسته رزمی واکنش سریع حوزه بسیج کربلا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به انتخاب چهار نفر از اعضا تیم دفاع شخصی حوزه در تیم سپاه استان اظهار کرد: چهار نفر از اعضاء تیم دفاع شخصی حوزه به تیم دفاع شخصی و رزمی بسیج سپاه استان سمنان دعوت شدند.

وی افزود: علی رضوانی، مسعود حاج قاسمی، سیداحسان سبزواری و مهدی ابراهیمی به تیم استان راه یافتند که در این زمینه پیگیری و زحمات عباس ابراهیمی مسئول تربیت بدنی و مربی دفاع شخصی حوزه نقش مهمی داشته که تقدیر و تشکر داریم.

در بازدید مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود به همراه فرماندهی حوزه بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام از سالن تمرین رزمی دسته واکنش سریع از زحمات این عزیزان تقدیر شد.

در این بازدید سرهنگ مجید کبابی مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود با تقدیر از فعالیت های مستمر این دسته رزمی و تشکر از زحمات مربی آن بر آمادگی جسمانی بسیجیان تاکید کرد و گفت: باید بسیجیان ما هم از نظر روحی و هم جسمی در حد عالی باشند تا در زمان ضرورت بتوان به خوبی از پتانسیل آنها در مقابله با تهدیدات استفاده کرد.

خاطر نشان می شود روزهای فرد از ساعت18 الی20 در سوله صالحین بسطام آموزش جودو و دفاع شخصی به بسیجیان پایگاههای تابعه در قالب دسته واکنش سریع و رزمی ذوالفقار داده میشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها