بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در مورد شهادت آیت الله شیخ نمر؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در محکومیت اعدام شهید باقر النمر بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۷۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در محکومیت اعدام شهید باقر النمر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم االله الرحمن الرحیم

(ما مظلومین همیشه ی تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ماغیر از خدا کسی را نداریم؛ اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم.) حضرت امام خمینی (ره)

مقام شهادت ، خود اوج بندگی و سیر وسلوک در عالم معنویت است، خبر شهادت مظلومانه ی عالم برجسته تشیع آیت الله شیخ نمر بدست رژیم سفاک ، خونخوار و وابسته سعودی بار دیگر جهان اسلام را پس از جنایت مزدوران ارتش نیجریه در به شهادت رساندن شیعیان مظلوم این کشور در حزن و اندوه فرو برد، و ثابت کرد آمریکا، آل یهود ودست نشاندگانش در سراسر جهان برای فروپاشی مجد وعظمت اسلام خود را به آب وآتش می زنند و از هیچ جنایتی برای از بین بردن روحیه ی ضد استکباری ملت ها چشم پوشی نمی کنند. امروز رژیم رو به اضمحلال و تباهی گذاشته ی سعودی بار دیگر نشان داد کسی که از آمریکا روی برگرداند و به خداوند لبیک گوید سزاوار انتقام خواهد بود. رژیمی که امروز در جهان اسلام کانون فتنه هاست و با بیت المال مسلمین(اسلام آمریکایی) را ترویج می کند و همچون اربابانش از نفوذ اسلام ناب محمدی تحت لوای تشیع و به رهبری انقلاب اسلامی ایران در جهان هراس و واهمه دارد. مگر مسلمانان جهان، فاجعه ی قتل عام صدها عالم و جنایات و فاجعه دردناک منا را در طول حیات ننگین آل سعود فراموش می کنند؟

امروز که جنگ ما جنگ عقیده است و اسلام آمریکایی دست از آستین آل سعود و کارگزاران استکبار بیرون می آورد و خون مظلوم ترین بندگان خدا را به ناحق به زمین می ریزد، باید در جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس امام عصر (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و همچنین عموم مسلمین جهان و محکومیت جنایات هولناک و ضد بشری رژیم فاسق سعودی و خیانت هایش در طول سالیان متمادی به اسلام و مسلمین از دولت محترم و وزارت خارجه انتظار دارد همان‌گونه که درباره حادثه تروریستی پاریس موضع خود را نشان داد اکنون نیز اجازه ندهند خون شیعیان در نیجریه، عربستان و سرار جهان پایمال شود و نسبت به این اقدامات جنا یت کارانه در جوامع بین المللی موضع صریح و جدی اتخاذ نماید. و در پایان یادآور می شویم بشارت حضرت امام خمینی(ره) به مسلمین جهان را که فرمودند: (انشاءالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرتِ حلاوتِ این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد.)

رفتارهای ظالمانه و دور از انسانیت رژیم آل‌سعود ، یکی از مصادیق بارز زورگویی به شمار می‌رود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نظام صالحین سپاه شاهرود در بیانیه ای شهادت رهبر شیعیان عربستان نمر باقر النمر را محکوم کرد، متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

الَّذینَ آمَنُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیْطانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطانِ کانَ ضَعیفاً

آنان که ایمان آورده اند در راه خدا می جنگند و کسانی که کافر شده اند در راه طاغوت می جنگند. پس شما با یاران شیطان بجنگید ، که یقیناً نیرنگ و توطئه شیطان سست و بی پایه است. سوره نساء آیات 76

خداوند مبارزه با ظلم و جور را در فطرت آدمی به ودیعه نهاده و از این‌رو، بندگان راستین خویش را موظف ساخته است که در برابر ستمگری ستم‌پیشگان لحظه‌ای از پا ننشینند و به یاری مظلومان و ستم‌دیدگان بشتابند و در این راه، از همه توان خویش بهره ببرند.

از سوی دیگر، قلدران و زورمداران عالم، همواره، در برابر ظلم‌ستیزی یاوران حق و حقیقت دسیسه‌های گوناگونی به کار می‌برند تا تلاش بر حقِ نمایندگان خداوند را باطل سازند و به هر روش، مطامع نامشروع خویش را محقق نمایند. بدین ترتیب، صفحات تاریخ، آکنده از مبارزه حق‌مداران، از سویی و زورگویان، از سوی دیگر، است.

و اکنون ما ماندیم و این استخوان های در گلو، بازهم مائیم و این خار در چشم اسلام، هنوز خیانت این مسلمان نمایان دیو سیرت در قبال فلسطین مظلوم و غزه قهرمان فراموشمان نشده است. هنوز فاجعه کشتار حجاج ایرانی از یادهای مسلمین و آزادگان جهان پاک نشده، هنوز صدای گوش خراش برخورد گیلاس های شراب آنها با سران استکبار گوشهایمان را می آزارد ، هنوز صدای جیرینگ جیرینگ سکه های آنها در حمایت از داعش وتروریست های منطقه ای کابوس بچه های غزه و سوریه و عراق است، هنوز هم با نفس های شیطانی خود در شیپور تکه تکه کردن امت اسلامی می دمند.

رفتارهای ظالمانه و دور از انسانیت رژیم آل‌سعود، یکی از مصادیق بارز زورگویی به شمار می‌رود؛ آنان در تازه‌ترین اقدام، (آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر)، روحانی ظلم‌ستیز شیعه را به اعدام محکوم ساخته‌ و بدین وسیله، کوشیده‌اند ندای حق‌طلبانه این روحانی گران‌قدر را خاموش سازند، غافل از آن که پیروزی اهل حق، از وعده‌های حتمی الهی است و تحقق آن انکارناپذیر به شمار می‌رود.

نظام صالحین سپاه شاهرود و اعضای حلقه های صالحین شاهرود هم صدا با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (حفظه ا...) و مراجع عظام تقلید و دیگر مسلمانان جهان این حکم ظالمانه دادگاه سعودی را محکوم کرده و از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم با بهره گیری از روابط دیپلماتیک وظرفیت های موجود جمهوری اسلامی ایران مانع از اجرای این حکم ننگین گردد.

بیانیه بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در شهادت باقر النمر

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در محکومیت شهادت روحانی عالیمقام و رهبر شیعیان عربستان شیخ باقر النمر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بار دیگر صدای ضجه مسلمان به گوش می رسد. بار دیگر صدای فریاد سکوت در میان ستم فضای عالم را گرفته است، بار دیگر بشر دوستی و کمک به هم نوع فدای دیپلماسی های سود مدار شده است.

خبر تایید حکم اعدام روحانی بزرگوار(آیت الله شیخ نمر باقر النمر) روحانی ناصح و امر به معروف و نهی از منکر موجب تاسف شدید قاطبه مسلمین و خصوصا شیعیان جهان و اسلام و ما بسیجیان گردید. گرچه شهادت در راه مبارزه با ظلم و طاغوت برای تمام علما و شیعیان حقیقی افتخار است، اما تاسف ما از آن جهت است که حکومت آل سعود به جای تمسک به عدالت و رفتار نیکو با شهروندان خود به اعمال خلاف مروت دست می زند.

دانش آموزان بسیجی شاهرود صدور این حکم را محکوم کرده و مطمئن هستیم اینگونه رفتارها جز تضعیف موقعیت آل سعود در منطقه و در میان مردم عربستان نتیجه ای در بر نخواهد داشت و عموم مردم آن کشور با اینگونه احکام دست از مبارزه خود بر نخواهند داشت.

ما به مسئولین سعودی هشدار می دهیم که این گونه برخوردهای تند موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان و علی الخصوص شیعیان در همه جای عالم می شود، و حاکمان سعودی باید بدانند راهی جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند، و همچنین نهادهای حقوق بشر نسبت به این موضوع نباید سکوت کرده و برای باز گرداندن حقوق از دست رفته مردم تلاش کنند.

بیانیه بسیج فرهنگیان شاهرود در محکومیت شهادت باقر النمر

بسیج فرهنگیان شاهرود در بیانیه ای شهادت شیخ نمر النمر را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج فرهنگیان شاهرود در بیانیه ای شهادت روحانی وارسته و رهبر شیعیان عربستان باقر النمر را محکوم کرد که در ادامه این بیانیه را می آوریم:

بسم الله الرحمن الرحیم

صدور حکم اعدام برای آیت الله نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستان توسط رژیم آل سعود و دستگیری های دیگر علمای با نفوذ اهل تسنن و تشیع در عربستان سبب نگرانی جامعه ی جهانی و برانگیخته شدن خشم آزادیخواهان عالم و انسانهای با وجدان پاک گردیده است .

این حکم ظالمانه و جاهلانه، کاملا سیاسی است و از رویکردهای سرکوبگرانه ی نظام عربستان سعودی نشات میگیرد و در حالی است که حتی سازمان ملل متحد هم مخالفت خود را با آن اعلام کرده است ، رژیم عربستان سعودی جز معدود کشورهای منطقه است که کاملا تابع سیاستهای امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بوده و با تمام توان در خدمت مدعیان به اصطلاح حقوق بشر است، این رژیم این روزها در مقابل چشم آمریکا و غرب دست به اقدامات غیر انسانی و غیر اخلاقی می زند و غرب نه تنها تعرضی به آن نمی کند بلکه خود در طراحی و پشتیبانی همه جانبه آن اقدام می نماید.

رژیم عربستان می گوید: چرا آیت الله نمر از انقلابیون بحرین حمایت میکند؟!

چرا(می گوید ولایت فقیه) و چرا (می گوید شیعه در عربستان حق حیات دارد) ؟!

جرم آیت الله نمر درخواست رسیدگی به وضعیت قبرستان بقیع و مواردی از این قبیل است ، این معنای حقوق بشر امریکایی است ، این نشان تمدن غربی است ، و این اوج استیصال و درمانده گی سینه چاکان آزادی بیان و کسانی است که با وجود حمایتهای همه جانبه از گروه های وهابی، سلفی و تکفیری در منطقه و بوجود آوردن حوادث وحشتناک انسانی اکنون خود را ناکام و سرخورده می بینند و در حالت اضمحلال و نابودی حتمی قرار گرفته اند .

جامعه فرهنگیان مومن و انقلابی و بسیجیان فرهنگی شهرستان شاهرود ضمن محکومیت قاطعانه ، این اقدام غیر انسانی آل سعود متذکر می شود که این حکم ظالمانه نفرت وجدان های آزاد بشری را در پی خواهد داشت و نه در بلند مدت که حتی در کوتاه مدت هم به نفع رژیم عربستان سعودی نخواهد بود ، این اقدام قطعا واکنش های تند جهان اسلام اعم از شیعه و سنی را در پی خواهد داشت و سبب آثار و عوارض ناخوشایندی برای نظام استکبار جهانی و دنباله های منطقه ای آنها در عربستان سعودی خواهد بود لذا؛

1- به رژیم آل سعود اعلام میکنیم اجرای این حکم جنایت و اقدامی بسیار خطرناک است و مرتکبین آن بی پاسخ نخواهند ماند بهتر است تا فرصت باقیست برای کمترین حقوق پیروان دیگر مذاهب و ادیان و قوانین بین المللی احترام قائل شوند.

2- سازمان های بین الملل مسئول حقوق بشر، هیئت های علمای دینی در جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان باید نسبت به این اقدام غیر انسانی و غیر حقوقی ساکت نمانند و برای جلوگیری از اجرای این حکم اقدام عملی نمایند.

3- از مردم مسلمان عربستان اعم از شیعه و سنی درخواست میکنیم با تمام توان به میدان آمده ، از حقوق اولیه ی خود دفاع کنند و تا آزادی قطعی این عالم اسلامی از پای ننشینند .

4- تمامی دولتهای مسلمان و غیر مسلمان باید نسبت به این حادثه بی تفاوت نباشند و مانع عملی شدن این تصمیم سیاسی شوند.

5- از دولت جمهوری اسلامی ایران نیز درخواست داریم مثل همیشه با جدیت و با تمام توان از اجرایی شدن این تصمیم خائنانه رژیم عربستان جلوگیری نمایند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

بیانیه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در محکومیت شهادت شیخ نمر النمر

بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در بیانیه ای اعدام شهید باقر النمر را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در بیانیه به شرح ذیل اعدام شهید روحانی باقر النمر را محکوم کرد:

«مجاهدان در راه خدا، رهبران اهل بهشت اند»رسول خدا(ص)

خبر اعدام روحانی بزرگوار، آیت‌الله نمر باقر النمر موجب تأسف شدید ما گردید، حکم ظالمانه رژیم عربستان سعودی یک جنایت بزرگ است و از سازمان‌های بین‌المللی و مدافع حقوق بشر خواستار واکنش به این حکم ظالمانه هستیم.

رژیم آل‌سعود باید پاسخگو باشد به چه جرمی این شخصیت علمی جهان تشیع را محکوم به اعدام کرده است؟ رژیم آل سعود با این رفتار نسبت به شهروندان آزادی خواه و به ویژه این عالم شیعی نشان داده است که وهابیت هیچ بویی از اصول اسلامی نبرده است.

این نخستین جنایت این رژیم وهابی نیست بلکه سال‌ها با مسلمانان جهان و شیعیان مخالفت کرده‌ و هم دست کسانی همچون اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت‌کار است.

اگر سعودی‌ها چنین اشتباه بزرگی مرتکب شوند و آیت الله شیخ النمر را اعدام کنند، هیچ سعودی و هیچ مکان وابسته به عربستان در منطقه در امان نخواهد بود و باید بدانند که با اعدام شیخ النمر با دست خود گورستانی را برای خود مهیا خواهند کرد.

ما اصناف و بازاریان شاهرود از وزارت امور خارجه و دولت محترم در خواست واکنشی رسمی در مجامع جهانی و حقوق بشری داریم ، همچنین از امت اسلام می خواهیم ضمن حفظ وحدت و تمکین به امر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در برابر فتنه های سعودی به پا خواسته و به سکوت خود در برابر این جنایات خاتمه بدهند زیرا آتش کین و فتنه سعودی ها و تکفیری ها در منطقه هر روز شعله ور تر می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها