خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود گفت: باید پایگاه های بسیج عرصه تولید تفکر انقلابی و اسلامی باشد و گفتمان رهبری و تفکر اسلام ناب را در جامعه بسط و گسترش دهد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۷۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام در حسینیه شهدا این حوزه با اشاره به شهادت رهبر شیعیان عربستان به دست آل سعود خبیث اظهار کرد: اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است.

وی افزود: به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز این اقدام تفرقه افکنانه ناکام و با هوشیاری و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

دامغانی خاطر نشان کرد: اقدام ددمنشانه رژیم قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان می دهد بنیان اینگونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری، سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: تردیدی نیست خون پاک این شهید و همه شهیدان مظلوم ،وحدت امت اسلامی را تقویت و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده می شود.

وی بیان کرد: در آینده ای نه چندان دور جنایتکاران آل سعود تقاص این ددمنشی ها را خواهند داد و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

دامغانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه به برنامه های بسیج گفت: باید کار فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم و تلاش کنیم با توجه به منویات رهبر انقلاب در موضوع اهمیت فرهنگ گام برداریم و توجه نماییم.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه بسیج باید در عرصه اقتصاد مقاومتی و تهاجم فرهنگی حضور فعال داشته باشد افزود: باید پایگاه های بسیج ما عرصه تولید تفکر انقلابی و اسلامی باشد و گفتمان رهبری و تفکر اسلام ناب را در جامعه بسط و گسترش دهد تا با تهاجم دشمنان برخورد شود.

وی عنوان کرد: باید مراقب توطئه های دشمنان بود و موضوع نفوذی که رهبری تاکید دارند را برای جامعه تبیین نمود و تلاش کرد با برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی جامعه را با جریان نفوذ آشنا و جلوی فتنه آینده را گرفت و بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بیشتر و بیشتر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها