نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران با مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه اميرالمومنين (ع) استان ايلام در سالن همايش الغدير برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۴۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاري بسيج ؛ حجه الاسلام جليليان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه اميرالمومنين (ع) استان ايلام در نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران بسيج ؛ پس از تسليت شهادت آيت الله نمر گفت : اقدام دلخراش و ننگين آل سعود در به شهادت رساندن يك انسان عالم و با غيرت و تعصب ديني و آمر به معروف كه تنها بصورت شفاف انتقاد مي كرد موجب تاسف است و دل همه انسانهاي منصف اعم از مسلمان و غيرمسلمان را به درد مي آورد.

وي در ادامه به بيان توطئه هاي استكبار عليه ايران گفت : دشمن پس از تجربه راه تقابل با جمهوري اسلامي ؛ در اتاقهاي فكر خود به اين نتيجه رسيدند كه در اين مسير موفق نبوده اند فلذا بحث نفوذ را در پيش گرفتند. نفوذ داراي جنبه هاي سياسي و فرهنگي است و ما بايد در اين مورد هشيار باشيم. حذف تفكر انقلابي در كشور از ديگر ابعاد مهم نفوذ است كه توسط استكبار دنبال مي شود و  براي سرنگون كردن نظام در پي اين هستند كه اكثريت انقلابيون در جامعه جاي خود را به غير انقلابيون بدهند.

حجه الاسلام جليليان در ادامه به بيان وظايف خطير رسانه ها پرداخت و در اين زمينه گفت : حرف خوب زدن و خوب حرف زدن خيلي مهم است و هر دو اينها هنر است  و رسانه بايد خوبيها را مطرح كند و در اين كار همانند طبيب است كه اگر خوب عمل كند مي تواند رسالت ترويج ارزشها را انجام دهد.

وي در ادامه به بحث انتخابات اشاره كرد و  داشتن تعبد به اسلام ، تبعيت پذيري از ولايت ، سازش ناپذيري با دشمن و داشتن تخصص و تجربه در كار را به عنوان مهمترين ويژگيهاي يك كانديداي اصلح بيان كرد.

در ادامه نمايندگان اصحاب رسانه و خبرنگاران در رابطه با مسايل مرتبط با رسانه از قبيل بيمه مكمل درماني اصحاب رسانه ، گردهمايي به مناسبت روز رسانه ، تقدير از دست اندكاران رسانه در اربعين امسال به بحث و گفتگو پرداختند.

ارسال نظرات