پیش از ظهر امروز و در مراسمی که در مسجد الزهرا (س) شهرستان قروه برگزار شد به جنایات اخیر آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر اعتراض شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۰۱۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در مراسمی که پیش از ظهر امروز و در مسجد الزهرا (س) شهرستان قروه با حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد نسبت به جنایات اخیر آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر اعتراض شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم مردم شهرستان قروه با فریادهای مرگ برآمریکا و مرگ بر آل سعود خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم آل سعود اعلام کردند.

حجت الاسلام عباس فرهنگیان در این تجمع اعتراض امیز اظهار داشت: هیچ حکومتی با ظلم پایدار نخواهد بود و ظلم پادشاه عربستان و به شهادت رساندن شیخ نمر طومار عمر آنان را در هم پیچید.

وی افزود: رژیم خبیث آل سعود با حماقتی که مرتکب شد زمینه نابودی خود را فراهم کرد.

مدرس حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه خاطر نشان کرد: داستان آل سعود داستان اهل سنت و اهل تشیع نیست و امروز اهل سنت نیز از جنایات آل سعود متاثر و متاسف است.

وی افزود: آل سعود در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و دقیقا در راستای اهداف رزیم صهیونیستی حرکت می کند.

فرهنگیان بیان داشت: امروز مهمترین هدف دشمن ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی است و مردم باید وحدت و یکپارچگی خود را برای مقابله با اهداف دشمنان حفظ کنند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: کسی نباید در جهت به دست آوردن آرای مردم سخنی از شیعه و سنی به میان اورد و به دنبال ایجاد اختلاف باشد.

فرهنگیان ادامه داد: فردی که بخواهد به نام شیعه و سنی به مجلس راه یابد نخواهد توانست نماینده لایق و توانمندی باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند افزود: باید مردم امنیت و آرامش امروز را قدربدانند.

وی افزود: باید نعمت ولایت فقیه را قدردانست که اقتدار و آرامش امروز ما در سایه اقتدار ولایت فقیه حاصل شده است.

فرهنگیان خاطر نشان کرد: این انقلاب حاصل خون 200 هزار شهید است که از جان شیرین خود برای دفاع از آرمان های اسلام گذشتند و هم اکنون به لطف خداوند کشور در اوج اقتدار قرار گرفته است.

ارسال نظرات