بیانیه طلاب، روحانیون و امت حزب الله استان البرز در محکومیت اعدام مظلومانه شیخ نمر

طلاب، روحانیون و امت حزب الله استان البرز در محکومیت اعدام مظلومانه شیخ نمر بیانیه ای صادر و در تجمع اعتراضی به این اقدام وحشیانه آل سعود قرائت شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۹۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، متن بیانیه طلاب، روحانیون و امت حزب الله استان البرز در محکومیت اعدام مظلومانه شیخ نمر به شرح ذیل می باشد.

خداوند متعال از خون بی گناه نمی گذرد و خون به ناحق ریخته، بسیار سریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت. یقینا شهید شیخ نمر مورد تفضل خداوند خواهد بود و بدون شک دست انتقام الهی گریبان ظالمانی را که به جان او تعدی کردند خواهد گرفت و این همان چیزی است که مایه تسلی است.        "رهبر حکیم انقلاب"

باردیگر چنگال گرگ های مزدور و مرتجع آل سعود به خون پاک مجاهدی دیگر از سلاله طیبه فقیهان عاشورایی آغشته شد تا سیمای کریه اسلام امریکایی-اموی رجاله های سعودی بیش از پیش به جهانیان نمایانده شود.

شهادت مظلومانه آیت الله شیخ باقر النمر(رضوان الله علیه) به فضل الهی و به همان گونه که خود پیش بینی می نمود گامی مهم در مسیر حرکت به سوی به ثمر نشستن بیداری اسلامی در عربستان و دیگر کشورهای منطقه خواهد بود.

رژیم آل سعود با بربریت عصر جاهلی خود سرزمین حجاز و محل نزول وحی و مسجد الحرام را غصب و حرمت آن را نگه نمی داردو فقط به عیاشی، فساد خانوادگی و جنگ نیابتی از رژیم صهیونیستی و گسترش فساد در زمین از طریق انتشار افکار گمراهانه ضد دین در شبکه های تلویزیونی برای تجزیه جامعه اسلامی اکتفا نمی کند بلکه با پیروی از روش اموی به مقدسات توهین و قوانین اسلام را نقض می کند.

اقدام خیانت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری ، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه مقاومت اسلامی و آرمان آزادی مسجد الحرام، مدینه النبی و قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

اقدام دد منشانه رژیم مرتجع، قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان می دهد بنیان اینگونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.

1- ما امت حزب الله استان البرز ضمن محکومیت قاطعانه این خیانت شنیع و آرزوی نابودی حکومت متوحش آل سقوط و با ابراز همدردی و تسلیت به جهان اسلام و علی الخصوص مردم مظلوم عربستان اعلام می دارد که ان شاالله پیروزی با حزب الله است و در این راه لحظه ای تردید نیست و مطمئن باشید که حمایت های مردم بیدار جهان و ایران با تمام مظلومین و مستضعفین جهان است.

2- وهابیت منحوس، شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل باید از این رویای پوچ و متوحسانه خود بیرون بیاید و هرگز تصور سرکوب بیداری و آزادی خواهی نداشته و خیال خاموشی مسلمانان و رهبران بصیرشان را به گور ببرند چراکه مسلمانان از 1400 سال پیش به تاسی از مقاومت در کربلا آموخته اند که هر چه بیشتر در شرایط سخت قرار بگیرند استوارتر و محکم تر بر سر مبانی خود می ایستند.

3- حال که این فاجعه بزرگ و جانکاه به دست آل سعود در تاریخ ثبت شد وزارت امور خارجه به عنوان مسئول دیپلماسی رسمی جمهوری اسلامی که پرچمدار آزادی خواهی و حمایت از مظلومین جهان است می بایست پیگیری های حقوقی و ین المللی این فاجعه را دنبال کند و رژیم آل سعود را تحت فشار دیپلماتیک قرار دهد، اگر وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چنین نکند پس کدام کشور و کدام پرچم به دنبال حقیقت باشد؟

4- از تمام سازمان های حقوقی بین المللی می خواهیم که دیگر از خواب غفلت و مرعوبیت در مقابل صهیونیست و وهابیت کثیف بیدار شوند و با پرهیز از مواضع دوگانه و متناقض بیشتر از گذشته آبروی خود را در مقابل افکار عمومی مردم جهان نبردند و به وظیفه اننسانی و اخلاقی خود عمل کنند که به فرموده مولایمان حسین بن علی(ع) اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار