معاون حقوقی رئیس جمهور در خصوص اعدام شیخ نمر و اعتراضات مردمی:

اعتراضات به مجامع حقوقی و بین المللی اعلام می شود

الهام امین‌زاده ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا نهضت بیداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به‌عنوان دستگاه‌های دیپلماسی در این مورد اعتراضات را به مجامع حقوقی و بین المللی اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

معاون رئیس‌جمهور در بیرجند:

اقدامات آل‌سعود در مجامع بین‌المللی پیگیری شود



معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط آل‌سعود گفت: اقدامات ننگین آل‌سعود باید در مجامع بین‌المللی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، الهام امین‌زاده ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا نهضت بیداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به‌عنوان دستگاه‌های دیپلماسی در این مورد اعتراضات را به مجامع حقوقی و بین المللی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: از عربستان نیز به‌عنوان یکی از کشورهایی که در کمیسیون حقوق بشر است انتظار می‌رود تا بیشتر حقوق بشر را رعایت کند و موضع گیری در اعتراض به شهادت شیخ نمر به دستگاه دیپلماسی برمی‌گردد.

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه تاکنون عربستان با عالمان دینی رفتار بسیار بدی داشته است، تصریح کرد: این امر باید در مجامع بین المللی پیگیری شود.

امین‌زاده بیان کرد: در خصوص حادثه منی نیز پیشنهادات لازم به وزارت کشور داده شده و باید غرامتی به بازماندگان داده شود که ما منتظر هستیم این امر نهایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها