خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: اعدام شیخ نمر، بیانگر جنایت آشکار کفر علیه حق طلبی، عدالت و آزادی اندیشه است.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۶۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در نشست سیاسی  حوزه مقاومت بسیج ابوذر با تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر اظهار کرد: اعدام شخصیت های ربانی ای چون شیخ نمر برای همیشه تاریخ، بیانگر جنایت آشکار کفر علیه حق طلبی، عدالت و آزادی اندیشه است که امروزه دشمنان به دروغ صدای آزادی بیان را با بهانه های واهی توسط رسانه های خبیث، ضد بشری و پلید تبلیغاتی سر داده و گوش فلک را به دلخواه پر می کنند.

عدالتی شربیانی امروز آنچه که در جهان اسلام عموما و خاصه تشیع از شرارت، ظلم و ستم و جنایت چه در حادثه منا و چه در کشتار مردم بی دفاع بحرین و یمن و جنایات داعش و...در منطقه شاهد هستیم، منشاء آن، دست به خون آلوده رژیم منحوس آل سعود است.

وی خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود دست نشانده و مزدور استکبار جهانی و اسرائیل است و جنایات وحشیانه بر اساس ایدئولوژی صهیونیسم و دنائت این رژیم منحوس صورت می گیرد.

این مسئول عنوان کرد: دفاع از شیعیان و جلوگیری از اتهام زنی وهابیان به مذهب شیعه مهمترین اهدافی بود که شیخ نمر باقر النمر آن را دنبال می کرد و رژیم آل سعود به علت ناتوانی در برابر مقاومت های این شهید، وی را اعدام کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تاکید کرد: شیخ نمر، عالم فاضل و روحانی آزادیخواه عربستان بود که جز حرف، فریاد و دفاع از حق چیز دیگری در زندگی نداشت و دولت عربستان نتوانست او را تحمل کند و این روحانی بزرگ را مظلومانه به شهادت رساند.

وی گفت: عربستان با این اقدام به دنبال فرقه گرایی و سرپوش گذاشتن به اقدامات وحشیانه خود و شکست مفتضحانه در جبهه مقاومت است که پیروزی های جبهه مقاومت با ائتلاف به وجود آمده باعث عصبانیت آل سعود و همپیمانان آن شده است که اعدام شیخ نمر بعد از سفر اردوغان صورت می گیرد

عدالتی شربیانی در خاتمه گفت: قلع و قمع، سرکوب و تفرقه بین مسلمانان و سلطه بر آنان از نقشه های شوم رژیم صهیونیستی است که از آستین آل سعود بیرون می آید.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها