مسئول باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تبرستان با حضور رئیس باشگاه خبرنگاران جوان رسانه ملی در ساری منصوب و معارفه شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۵۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به پیشنهاد معاون خبر و در حکمی از سوی علی صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران، سید رضا کریمی به عنوان مسئول باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز مازندران منصوب و جایگزین عباس قربانی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تبرستان، با حضور صالحی رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور و سید علی‌رضا افضلی نژاد مدیر استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

علی صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای مازندران در این نشست با اشاره به اثرگذاری رسانه‌ها در آگاهی بخشی جامعه، گفت: باشگاه خبرنگاران جوان با تربیت خبرنگاران آموزش دیده می‌تواند نسبت به کادرسازی نیروهای خبری در رسانه استانی اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه باید از تلاش و کارکرد رسانه‌ها در رفع مشکلات مناطق استفاده کرد، افزود: مسئولان نیز باید از نقد رسانه‌ها بهره‌گیری کنند و در صدد رفع مشکلات مجموعه خود برآیند.

مدیرکل شبکه تبرستان با تاکید بر بکارگیری نیروهای جوان در شبکه استانی، گفت: امیدواریم بتوانیم با معرفی فرهنگ بومی در شبکه تبرستان، نقش موثری در تبیین خرده فرهنگ‌ها در ایفای رسالت سازمانی شبکه محلی تبرستان ایفا کنیم.

سید رضا کریمی، متولد 1351 از شهرستان میاندورود، دانش آموخته رشته علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران در مقطع کارشناسی و دانشجوی ارشد ترم پایانی علوم سیاسی است.

وی پیش از این مسئول خبری دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در تاجیکستان بود.

خبرگزاری بسیج  مازندران این مسئولیت جدید را به همکار رسانه ای خود در شبکه تبرستان تبریک گفته و آرزوی تعالی بیش از پیش رسانه ای در استان را از خداوند متعال خواستار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها