آل سعود در منجلاب نوکری صهیونیسم آمریکایی فرو می رود

اعدام ناجوانمردانه شیخ نمر باقر النمر در کشوری که خود را خادم حرمین می داند لکه ننگین دیگری بر دامن آل سعود و خوشحالی اربابان غربی است و آن را مخالف معیار الهی ، انسانی و حقوقی جهان می دانیم.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۴۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خوددگرگون نکرده اند.   سوره احزاب/ آیه 23

 

بر هیچ فرد عاقلی پوشیده نیست که رژیم منحوس آل سعود هر روز پیش از پیش در منجلاب نوکری صهیونیسم آمریکایی بیشتر فرو می رود و مطمئن باشید به زودی روز های فلاکت فرزندان نحس عبدالعزیز را به نظاره خواهیم نشست آن روزی است که مزار امامان غریبمان را از غربت این سال ها خارج خواهیم نمود .

 منادیان دروغین حقوق بشر که حمایت از حیوانات خانگی را فراموش نکرده اند امروز ندای حقانیت و مظلوبیت مظلومان را نمی شنوند  و رسانه های آنها در سکوت کامل خبری است .

 اعدام ناجوانمردانه شیخ نمر باقر النمر در کشوری که خود را خادم حرمین می داند لکه ننگین دیگری بر دامن آل سعود و خوشحالی اربابان غربی است و آن را مخالف معیار الهی ، انسانی و حقوقی جهان می دانیم .

حادثه منا ، کشتار مظلومانه مردم یمن ، سوریه ، عراق ، بحرین و . . .  ، حمایت ملی و تسلیحاتی از گروه های تروریستی در جهان مانند داعش ، طالبان ، القاعده و ده ها گروه دیگر تنها بخشی از جنایات این روزهای عربستان است .

خواص و افراد تاثیر گذار بدانند که هرگونه مسامحه کاری در رسیدن به داد مظلوم در پیشگاه خدای متعال مسئول و مطمئن باشند که تک تک حرکتشان با چشمان تیزبین امت انقلابی رصد و قطعاً هر گونه حرکت انقلابی آنها علاوه بر جلب رضایت خداوند باعث شاد شدن دل بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهد شد .

 ما بسیجیان مساجد و محلات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می خواهیم بدون هیچ مسامحه و با به کارگیری تمام ظرفیت ها و امکانات خویش و کشور های اسلامی برای برخورد قاطع و انقلابی با این حرکت ناعادلانه و کثیف اقدام نماید و با ایجاد مطالبه در مجامع بین المللی وظیفه خود را در قبال شیعیان همیشه مظلوم دنیا و به ویژه عربستانایفای نقش نمایند .

 

   مساجد و محلات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار