مسئول حوزه علمیه گلشن در تجمع مردم نیشابور به اعتراض شهادت آیت الله نمر:
مسئول حوزه علمیه گلشن بیان داشت: با اعدام آیت الله نمر توسط رژیم منحوس آل سعود شاهد رشد تفکر شیعی در آینده نزدیک خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۱۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محیطی، در تجمع اعتراض آمیز و انقلابی مردم نیشابور در شهادت شیخ نمر باقر النمر که شب گذشته در تکیه ابوالفضلی این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: اگر امروز شیخ نمر توسط ال سعود به شهادت می‌رسد و اگر  شیخ زکزاکی در نیجریه زخمی و فرزندانش شهید می‌شوند به خاطر این است که محبت اهل بیت (ع) را دارند.

محیطی تصریح کرد: این خون باعث رشد خواهد شد و این خواست خدا است که با امکاناتی که خودشان ایجاد کردند علیه خودشان استفاده خواهد شد.

مسئول حوزه علمیه گلشن با تاکید بر اینکه شهادت جوشش است، اظهار داشت: از این پس در عربستان شاهد رشد تفکر شیعه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: وظیفه ماست که آرام ننشینیم  و دغدغه خود را با حضور در این مجالس نشان بدهیم.

محیطی خاطر نشان کرد: آرزوی شیعه است که فدای تفکر اهل بیت (ع) شود؛ باید خودمان را برای انقلاب بزرگ حضرت حجت (عج) آماده کنیم.

در ادامه این تجمع بیانیه ای قرائت شد که در قسمت هایی از آن آمد است آیت الله شهید شیخ نمر محمد باقر النمر روحانی آزاده بوده که درمکتب  غنی قرآن و اهل بیت (ع) شهادت را آموخت و او به حق، شهید فریادگر عدالت در سرزمین وحی نام گرفت .

در این بیانیه تاکید شده است: وحدت علما اسلام وامت اسلامی در جهان اسلام اعم از شیعه وسنی وتمسک به قرآن کریم وسنت پیامبراعظم(ص) رمز پیروزی حق طلبانه و نوید بخش شکست دشمنان اسلام خواهد بود.

در ادامه این بیانیه عنوان شد:گروه های تروریستی تکفیری با ایدئولوژی اسلام امریکائی- اموی درقالب داعش، النصره، القاعده، بوکوحرام، با سناریوهای اربابان خود در آمریکا، انگلیس و اسرائیل و با حمایت های مالی وتسلیحاتی رژیم کثیف ال سعود از هیچ اقدام وحشیانه ای درکشتار مسلمانان بوِیژه درکشورهای اسلامی همچون لبنان ،سوریه ،عراق یمن ،بحرین ونجریه وسایربلاداسلامی کم نگذاشته اند این درحالی است که شورای امنیت وسازمان های مدعی حقوق بشر خفه قان گرفته وبا سکوت خود راه را برای جنایات بیشتر گروهها ورژیم تروریسیتی فراهم نموده است

ازسازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر انتظار داریم با پرهیز از رفتارهای دوگانه و متناقض در قبال این جنایت سبوعانه به موقع موضع گیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل نمائید.

رژیم کثیف سفاک و داعشی ال سعود و مسئول جان و مال و ناموس آزاد یخواهان بویژه شیعیان مظلوم عربستان بوده و هرگونه تعرض و ددمنشی را بایستی پاسخگو بوده وگرنه با خشم انقلابی امت اسلامی رو برو خواهد شد.

حضار با بیان شعارهای چون "مرگ برآمریکا"، "مرگ برانگلیس"، مرگ بر "اسرائیل"  و "مرگ برال سعود"  بندهای این بیانیه را مورد تایید قرار می دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها