خبرهای داغ:
اصحاب رسانه بسیجی استان فارس در بیانیه‌اى شهادت رهبر مظلوم شیعیان عربستان را به دست رژیم جنایتکار آل سعود محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۸۵۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
اصحاب رسانه بسیجی استان فارس در بیانیه‌اى شهادت رهبر مظلوم شیعیان عربستان را به دست رژیم جنایتکار آل سعود محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: «امروز بار دیگر رژیم آل سعود خوى وحشیگرى خود را به نمایش گذاشت و با اطلاع ارباب خود آمریکا، رهبر مظلوم شیعیان عربستان را به همراه جمعى از انقلابیون شیعه به شهادت رساند.

 آل سعود در حالى انقلابیون شیعه را به شهادت رساند که در کشورهاى سوریه، یمن، عراق تلخ‌ترین شکست‌ها را علی‌رغم هزینه‌هاى سنگین متحمل شد و در اوج ناکامى انتقام خورد از شیخ نمر النمر و یاران مظلومش گرفت.

عربستان و اربابانش باید بدانند که شیعیان و اهل سنت برادران دینى هم هستند و هر چه بر طبل تفرقه بکوبند؛ این برادرى مستحکم‌تر می‌گردد. دنیا باید بداند مشکل ما برادران اهل تسنن نیستند بلکه مشکل اصلى ما تکفیرى‌هاى صهیونیست هستند؛ که برادران اهل تسنن نیز در کنار رزمندگان شیعه براى مقابله با اسلام آمریکایى و تکفیرى‌ها که با دلارهاى نفتى برخى کشورهاى عربى على‌الخصوص عربستان و حمایت غرب شکل گرفتند؛ اسلحه به دست گرفته‌اند و در حال جنگ هستند که بحمدالله در آینده‌اى نه چندان دور نسل تکفیرى‌هاى صهیونیست در منطقه منقرض خواهد شد.

شهادت آرزوى شیخ نمرالنمر؛ رهبرمظلوم شیعیان عربستان بود که امروز به وصال یار رسید. بسیج رسانه استان فارس ضمن تسلیت شهادت رهبر مظلوم شیعیان عربستان، این جنایت آل سعود را محکوم کرده و یقیناً شیعیان جهان در قبال این جنایت سکوت نخواهند کرد و به زودى رژیم متزلزل و حامى تروریسم سعودى پاسخ سختى در قبال جنایات خود دریافت خواهند کرد.
در پایان شیعیان عربستان نیز بدانند که ما سربازان ولایت تا آخرین نفس در کنار آنان خواهیم ماند و در ادامه راه رهبر مظلوم خود شیخ نمر النمر هیچگاه تنها نخواهند بود».
ارسال نظرات
پر بیننده ها