بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به اعدام آیت‌الله نمر:
بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای از وزارت خارجه درخواست کرد واکنش مقتدرانه علیه وحشی‌گری رژیم آل‌سعود داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۱۵۸۰۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای اعدام آیت‌الله شهید باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر عالم اسلام در مصیبت شهادت مجاهد عالمی از تبار شیعه که به دست حکام نالایق و دژخیم وهابی صهیونیستی سعودی در خون خود غوطه‌ور شد، به سوگ نشست.

 اعدام آیت‌الله شیخ النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون‌های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه‌ای معکوس آثار خود را در صحنه مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

در این بیانیه آمده است: هواپرستان فاسد سعودی این شهید بیداری اسلامی را که در راه احقاق حقوق مشروع شیعیان عربستان و نفی تبعیض می‌کوشید به تلاش برای برهم زدن امنیت و ایجاد فتنه محکوم کردند. عجبا! کار جهان مدرن به کجا رسیده است؟ نظامی که خود در حمایت از خونریزان داعشی، انگشت‌نمای عالم و آدم است، نظامی که در ایجاد وحشت و ترور در عراق و سوریه، لبنان و یمن، رسوای خاص و عام است؛ نظامی که دست داشتن در تروریسم دولتیِ بحرین و حمله به بیمارستان‌ها و مدارس و مردم بی‌پناه یمن و نابودی زیرساخت‌های آن کشور، از او یک جنایتکار جنگی تمام عیار ساخته است امروز دم از امنیت می‌زند.

در این بیانیه تأکید شده است: امت اسلام هرگز و هیچ‌گاه این ددمنشی را از یاد نخواهد برد. بی‌تردید، این واقعه دردناک، بیداری و آگاهی دینی و انقلابی را برای جامعه اسلامی به ارمغان خواهد آورد و برای بداندیشان نیز ثمری جز رسوایی و انزوای هرچه بیشتر نخواهد داشت.

در بیانیه بسیج اساتید آمده است: سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم نمودن این عمل وحشیانه و با عرض تسلیت شهادت این مجاهد نستوه و دیگر شهدای این فاجعه به حاکمان سعودی در خصوص چشیدن طعم عواقب این رفتار ننگین هشدار داده و عالم اسلام و علی‌الخصوص مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به خروش در برابر وحشی‌گری و کج‌فهمی حکام سعودی، دعوت نموده و از دستگاه دیپلماسی می‌خواهد تا موضع‌گیری شایسته‌ای در خصوص این اقدام ددمنشانه داشته باشد.

ارسال نظرات