کارگاه آموزشی ویژه اعضای شورای پایگاه های تابعه حوزه امام علی(ع)هرات، در قالب کلاس های مجزا در محل دبستان جیحون برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۴۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) و با همکاری مدیریت مقاومت مردمی و تعلیم و تربیت ناحیه خاتم، دوره آموزشی جهت مدیران و مسئولان بسیج شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در دبستان جیحون برگزار شد.

گفتنی است افتتاحیه کارگاه آموزشی، دوره تربیت و تعالی ناحیه ای، برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی مدیران و مسئولان بسیج، بیانیه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خاتم در محکومیت اقدام خائنانه اعدام شیخ نمر و جنایات داعش و برگزاری کلاس های توجیهی ویژه اعضای شورای پایگاه ها از برنامه های این دوره بود.

لازم به ذکر است این دوره در قالب کارگاه های توجیهی برای هر معاونت با نیروهای زیر مجموعه خود برنامه ریزی شده بود و کلیه معاونت های ناحیه با تشریح اهم فعالیت های خود و بیان اولویت های کاری بر ارتقاء سطح کیفیت برنامه های بسیج تاکید کردند.

لازم به توضیح است این دوره با هدف ارتقاء دانش و آگاهی اعضای شورای حوزه و پایگاه ها نسبت به وظایف خود در بسیج برگزار شد.

در اختتامیه دوره نیز برادران بسیجی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر آل سعود شهادت شیخ نمر را که توسط آل سعود اعدام شده بود را محکوم کردند.


ارسال نظرات