به مناسبت شهادت شیخ باقر النمر، بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان بیانیه ای صادر کرد .
کد خبر: ۸۶۱۵۷۲۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی

« و من یقاتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجراً عظیماً » ( سوره نساء آیه 74 )

كسی كه در راه خدا جهاد كند، و در راه خدا شهید گردد، یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او عطا خواهیم كرد.

دانشجویان بصیر و ولایتمدار دانشگاه اردکان

سابقه‌ی جنایات آل‌سعود از آغاز تشکیل این حکومت تا کنون بر کسی پوشیده نیست. این رژیم دست پرورده استعمار از بدو تشکیل دست به تاخت و تاز های بسیار علیه مسلمانان علی‌الخصوص شیعیان زده است که نمونه ها‌ی آن عبارتند از : جنایت در قطیف در سال 1206 (ه.ق) ، جنایت در احساء 1207 (ه.ق) ، حمله به کربلا در 1216 (ه.ق) و تخریب قبور ائمه در بقیع در سال 1344 (ه.ق) ، گرچه اهل سنت نیز در مواقعی مانند حمله به مکه در سال 1218 (ه.ق) و حمله به مدینه 1220 (ه.ق) مورد جنایات و خونریزی این رژیم سفاک قرار گرفته اند.

اکنون با شکست های پی در پی گروه های تکفیری مورد حمایت عربستان (و اربابانش که همان آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند ) در سوریه و عراق و نیز کشته شدن سرکرده گروهگ تروریستی جیش‌الاسلام و نیز شکست‌های حاصل از حمله به یمن این رژیم را برآن داشت تا با به شهادت رساندن شیخ باقر النمر عالم برجسته شیعی که با سخن و قلم خود همواره حقایق را بر مردم عربستان آشکار می نمود و لرزه بر اندام این حکام فاسد می‌انداخت انتقام خود را از مسلمان بگیرد و جهان اسلام را به سوی جنگ فرقه‌ای کشانده و ورق را به نفع خود برگرداند .

اما آنها نمی دانند خون های بی‌گناهان سریعتر دامنشان را خواهد گرفت و ملت ها‌ی آزاده و مسلمان نسبت به این وحشیگری‌ها و خیانت‌ها آگاه تر می‌شوند و سرانجام آنان را از اریکه‌ی قدرت به زیر می‌کشند و به قعر دوزخ می‌فرستند.

اکنون در این برهه‌ی زمانی حساس از شما دانشجویان بصیر و آگاه تقاضا داریم با نشر خیانت ها و ستم‌های این رژیم سفاک و همچنین اعلام همدردی با مسلمانان داغدار جهان درشبکه‌های اجتماعی از پایمال شدن خون این شهید والا مقام و همچنین اجرا شدن نقشه آل‌سعود خائن که همان تفرقه و جنگ فرقه ای بین مسلمانان است جلوگیری نمایید.

بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان

ارسال نظرات