مسؤول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر:

آل‌سعود ثابت کرد قادر به اداره عربستان نیست

مسؤول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر گفت: آل‌سعود با این جنایت برای چندمین بار متوالی ثابت کرد دیگر قادر به اداره کشور عربستان نیست و مردم شیعه و سنی این کشور نیز به موضوع ایمان دارند.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۲۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ محمدامین کشاورز در همایش بصیرتی هادیان سیاسی سپاه شهرستان بوشهر با تسلیت شهادت شیخ نمر و محکوم کردن این حرکت آل‌سعود، گفت: آل‌سعود بدعت بدی در منطقه بنا گذاشته و آن را با زشتی هر چه تمام‌تر ادامه می‌دهد.

کشاورز با تاکید بر اینکه این حرکت زشت آل‌سعود بخشودنی نیست و دامن آنها را به زودی خواهد گرفت، اظهار کرد: این حرکت آل‌سعود صدای تمام آزادی خواهان را درخواهد آورد و تا نابودی آل‌سعود ادامه خواهد داشت.

مسؤول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر افزود: کشتار مردم یمن، کشتار مسلمانان در حج امسال و اعدام نابحق عالم مجاهد شیعه شیخ نمر نشان می‌دهد که آل‌سعود در منطقه پیگیر اهداف رژیم صهیونیستی است.

کشاورز با بیان اینکه آل‌سعود از جنایات خود پشیمان نشده و به این جنایات ادامه خواهد داد، تصریح کرد: جنایات آل‌سعود قلوب همه آزادی‌خواهان را جریحه‌دار کرده و مطمئن باشند که بی پاسخ نخواهد ماند.

وی بیان کرد: این جنایت آل‌سعود متاسفانه با خاموشی جوامع بین‌الملل همراه شده زیرا اختیار آنها بطور کامل در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این هادی سیاسی ابراز کرد: آل‌سعود با جنایت ثابت کرد دیگر قادر به اداره کشور عربستان نیست و مردم این کشور نیز به موضوع واقفند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار