خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع):

اعدام شیخ نمر تواحش آل سعود را ثابت کرد

شجاعی مهر با بیان اقدامات و علل توحش آل سعود نسبت به شیخ نمر بیان کرد: جرم این عالم ربانی تنها عدم سکوتش در برابر ظلم و ایستادن در جبهه حقانیت بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۱۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج قزوین ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه آل سعود مبنی بر اعدام شیخ نمر باقر النمر و 47 نفر از شیعیان و اهل سنت عربستان اظهار کرد: به گفته قرآن کریم علما افرادی هستند که همواره در برابر شیطان در جهت روشنگری مردم برای عدم گرویدن آنان به مسیر باطل تلاش می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع شیطان از تمام قدرت خود و دست نشانده هایش از جن و انس که امروز مصداق بارز آن استکبار جهانی و به صورت ویژه آل سعود هستند بهره می برد.

شجاعی مهر با بیان اقدامات و علل توحش آل سعود نسبت به شیخ نمر بیان کرد: جرم این عالم ربانی تنها عدم سکوتش در برابر ظلم و ایستادن در جبهه حقانیت بود، او تنها به وظایف شرعی عمل کرد و در جامعه بهت زده عربستان سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر را جامه عمل پوشاند.

این مسئول  اضافه کرد: بدیهی است که ال سعود  و حکمای عربستان با رفتار دد منشانه ای که دارند  نمی‌توانند سخنانی که به نفعش نیست را تحمل کند.

وی متذکر شد: مدتها قبل شیخ نمر زخمی و اسیر شده بود و در همان زمان باید اعتراضات گسترده ای شکل می گرفت و تصور می کنم که اقدامات ما باید صریح تر و سریع تر باشد.

شجاعی مهربا اشاره به اعدام 47 شیعه و سنی توسط عربستان تبیین کرد: عربستان نه تنها با شیعه بلکه با سنی‌ها هم مشکل دارد و این مسئله بصورت آشکار بیانگر این است که این کشتار به خاطر مسائل مذهبی نبوده است.

وی متذکرشد: باید با هوشیاری در برابر این مسئله برخورد کرد، شیطان علما را مد نظر دارد و ما باید در برابر این امر جبهه مشخصی داشته باشیم.

شجاعی مهر ضمن یاد آور شدن این نکته که آل سعود پیرو دستورات استکبار و صهیونیست می باشد عنوان کرد: با حضور در صحنه و با هوشیاری باید در برابر این جاهلیت نو ایستاد و هر فرد آزاده ای باید نسبت به این موضوع حساس عمل کند.

وی با اشاره به اقدامات خود جوش مردم مبنی بر به آتش کشیدن سفارت عربستان اظهار کرد: خشم مردم قابل تحسین است ولی باید این خشم را در راه درست خرج کنیم.

وی ادامه : دنیا دارای رفتار و اصول دیپلماسی مشخصی است، حفظ جان سفرای کشور های غیر بر عهده ما است و باید دقت بیشتری در این امر صورت بگیرد، مردم ما باید هوشیارانه تر عمل کنند و با پیروی از ولی امر مسلمین هر دستور و فرمانی که از جانب رهبر صادر شده باشد را جامه عمل بپوشانند.

1004/ ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها