مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش:
بجز آموزش و پرورش هیچ مرجع دیگری حق صدور دیپلم ندارد و آموزش و پرورش، تنها مرجع صدور دیپلم رسمی است.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۹۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: بجز آموزش و پرورش هیچ مرجع دیگری حق صدور دیپلم ندارد و آموزش و پرورش، تنها مرجع صدور دیپلم رسمی است.

گودرز شاهمرادی افزود: مراکز فنی و حرفه‌ای صرفا اجازه آموزش‌های مهارتی را دارند و نمی‌توانند در تبلیغاتشان از عنوان صدور دیپلم استفاده کنند.

وی با اشاره به لغو مجوز و برخورد با مراکز غیرمجاز فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: این مراکز بنام آموزش از راه دور برای دریافت مدرک تحصیلی تبلیغ می‌کردند که باعث شائبه بدنامی مدارس آموزش از راه دور شده بود.

گودرز شاهمرادی خاطر نشان کرد: برای حل این مشکل به محاکم قضایی شکایت کرده بودیم و خواستیم با آنها برخورد شود. مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: این مراکز حق اینگونه تبلیغات را ندارند و تنها مرجع صالحه صدور مدرک تحصیلی آموزش و پرورش است.

شاهمرادی با تاکید بر اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای صرفا اجازه آموزش‌های مهارتی را دارند و نمی‌توانند در تبلیغاتشان از عنوان دیپلم استفاده کنند گفت: با همکاری ناجا و قوه قضائیه با بسیاری از این مراکز برخورد شده و نوع تبلیغاتشان را تغییر داده‌اند.

مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: این مراکز تنها اجازه دارند مهارت‌ها را آموزش دهند و هیچ مرجع دیگری حق صدور دیپلم ندارد.

ارسال نظرات