امام جمعه اشکذر با محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط حکومت آل‌سعود، تصریح کرد: آل‌سعود با اعدام این مجاهد نستوه و مبارز زمینه نابودی و هلاکت خود را فراهم کرد و این مهم به زودی زود و به فضل پروردگار محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۹۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛،با تسلیت شهادت آیت‌الله شیخ نمر اظهار کرد: خباثت‌ها و جنایت‌های آل‌سعود تمامی ندارد و هر روز شاهد رقم خوردن فجایعی تلخ توسط این حکومت فاسق هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر اظهار داشت:با نگاهی به تاریخ شاهد اثرگذاری خون به ناحق ریخته شهدا در فروپاشی حکومت های ظالم هستیم و با توجه به انجام این حرکت ددمنشانه توسط آل سعود که از سوی تمام آزادگان عالم به ویژه امت اسلامی محکوم است به زودی شاهد نابودی این خاندان نیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: امت اسلام باید علیه این خاندان منحوس و پلید متحد شده و به پاخیزند چرا که تا امت واحده تشکیل نشود خباثت‌های آل‌سعود به پایان نخواهد رسید.

 طالبیان با محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط حکومت آل‌سعود، تصریح کرد: آل‌سعود با اعدام این مجاهد نستوه و مبارز زمینه نابودی و هلاکت خود را فراهم کرد و این مهم به زودی زود و به فضل پروردگار محقق خواهد شد.

امام جمعه اشکذرافزود: بدون تردید جنایت‌هایی که هر روز آل‌سعود علیه اسلام و تشیع مرتکب می‌شود دسیسه‌ها و توطئه‌هایی از جنس آمریکا و صهیونیسم است و این حکومت فاسد آلت دست آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: مجامع بین‌المللی نیز در مقابل ظلم و جنایت‌های بیشمار آل‌سعود خفقان گرفته‌اند و هیچ صدایی از مدعیان دروغین حقوق بشر بلند نمی‌شود.
ارسال نظرات