فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

كشف بیش از116 كیلو تریاك از كامیون هوو

فرمانده انتظامی استان از كشف 116 كیلو و 800 گرم تریاك در عملیات مشترك ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان وهرمزگان، خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار"نورعلی یاری" با اعلام این خبر گفت: درپی كسب اطلاع از فعالیت یكی از سوداگران مرگ مبنی بر حمل گسترده مواد مخدر از محوریاسوج – بروجن وتوزیع مواد افیونی بین قاچاقچیان این استان موضوع در دستور كار ماموران دایره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت

فرمانده انتظامی استان چهار محال وبختیاری افزود: ماموران پس از ماه ها كار اطلاعاتی مستمر واستفاده از همكاری مردمی این قاچاقچی را شناشائی ومحل بارگیری مواد مخدر وتردد وی در استان هرمزگان را تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با رصد دقیق اطلاعاتی محرز شد این سوداگر مرگ پس از تهیه وجاسازی مقدار قابل توجهی تریاك در جوف بارقصد حركت به سمت این استان را دارد.

وی خاطر نشان كرد:پس از هماهنگی كامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در یك عملیات ضربتی در شهر بندر عباس پس ازدستگیری متهم كامیون هوو توقیف و در بازرسی از آن 116كیلو و800گرم تریاك كشف شد.

سردار یاری در پایان تاكیدكرد: اگر چه مبارزه تمام قد پلیس با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه می یابد اما بی تردید، همكاری مردم درریشه كنی این بلای خانمان سوز بسیار موثر است از این رو شهروندان می توانند هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی را از طریق ارسال پیامك یا تماس تلفنی به فوریت های پلیسی 110 گزارش كنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار