خبرهای داغ:
فعالیت‌های هیئت رزمندگان در برگزاری دعای ندبه مثل یک دانشگاه معنوی اثرگذار است و اجرای دعای ندبه چراغ علم و معرفت ولایت اهل بیت (ع) را در خانه‌های مردم روشن نگهداشته است.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۸۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان کشور و اعضای هیئت رزمندگان استان قزوین اظهار کرد: فعالیت‌های هیئت رزمندگان در برگزاری دعای ندبه مثل یک دانشگاه معنوی اثرگذار است و اجرای دعای ندبه چراغ علم و معرفت ولایت اهل بیت (ع) را در خانه‌های مردم روشن نگهداشته است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هیئتی به پیروزی رسید؛ در حالی که کمونیست‌ها و منافقان قصد داشتند با استفاده از صلاح و درگیری مصلحانه انقلاب را به پیروزی برسانند اما اهداف آن‌ها محقق نشد.

هیئت رزمندگان در برپایی‌دعای ندبه مثل یک دانشگاه معنوی اثرگذار است

 امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که جنگ کربلا را فتح نکرد، افزود: امروز شور و هیجان مردم و حضورشان در راهپیمایی اربعین و کار هیئتی کردن بسیار ارزشمند است و همانگونه که این حضور در برهه‌های مختلف، موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، موجب آزادسازی قدس هم خواهد شد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به حضور مسلمانان از 60 کشور جهان در پیاده روی اربعین، خاطرنشان کرد: وقتی کشورها حول محور فرهنگ کربلا و اباعبدالله الحسین (ع) اجتماع می‌کنند، ان‌شاءالله گام بعدی آزادسازی قدس است و به فرموده امام (ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد .

هیئت رزمندگان در برپایی‌دعای ندبه مثل یک دانشگاه معنوی اثرگذار است

وی جناحی نبودن را یکی از شاخصه‌های بسیار خوب هیئت رزمندگان دانست و افزود: باید در هر بخشی که هستیم به دور از نگاه‌های جناحی در حوزه سیاست فعالیت کنیم، چرا که سیاست ما عین دیانت ما است و جناحی نبودن رویکرد بسیار خوبی است که از سوی هیئت رزمندگان دنبال می‌شود.

 آیت‌الله عابدینی اعضای هیئت رزمندگان استان قزوین را افرادی مخلص و توانمند در این حوزه معرفی کرد و برای آن‌ها آرزوی توفیق و موفقیت‌های روزافزون کرد.

 مردمی بودن شاخصه اصلی هیئت رزمندگان است

 در ابتدای این دیدار علی‌اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان کشور گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط هیئت رزمندگان در سطح کشور ارائه کرد و افزود: هیئت رزمندگان از سال 76 با تأیید و استقبال رهبر معظم انقلاب تشکیل شد و مردمی بودن یکی از شاخصه‌های بارز آن است.

هیئت رزمندگان در برپایی‌دعای ندبه مثل یک دانشگاه معنوی اثرگذار است

وی به برنامه‌های هیئت رزمندگان در جذب نیروهای جوان اشاره و بیان کرد: استفاده از علما، سخنرانان و مداحان توانمند و کشوری در برنامه‌های این هیئت نقش بسزایی در جذب جوانان و اثر پذیری بیشتر برنامه‌ها داشته است.

 مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان کشور گفت: تأکید هیئت رزمندگان، بر حضور همه مراکز فرهنگی در بدنه این هیئت است و این هیئت مختص یک ارگان خاص نیست و خوشبختانه حضور دستگاه‌های فرهنگی و همکاری‌های آن‌ها بسیار خوب بوده است.

 مداحی با بیان این‌که هیئت رزمندگان برنامه محور است، اضافه کرد: این تشکیلات با نظم و انضباط بسیار خوبی برنامه‌ریزی می‌کند و این مهم انسجام بسیار خوبی به برنامه‌ها داده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها