بیانیه روابط عمومی سپاه دشتی در محکومیت اعدام شیخ نمر

روابط عمومی سپاه دشتی با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۸۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج در دشتی،  روابط عمومی سپاه دشتی با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد که در این بیانیه تصریح شده است:  روز به‌روز پرونده سیاه آل‌سعود که امام راحل آنها را وارثان ابى‌سفیان و ابى‌لهب و رهروان راه یزید نامیدند، سنگین‌تر و چهره پلیدشان کریه‌تر می‌شود.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: سرکوب مردم مظلوم بحرین و یمن و شیعیان مظلوم عربستان در سال‌های اخیر کار هرروز و هرشب این جنایتکاران است که منصوب و سرسپرده استکبار جهانی هستند

این بیانیه می افزاید: شیخ نمر باقر النمر که از علمای مبارز حجاز است، از سال 2006 بارها طعم زندان و بازداشت این سفاکان را چشیده و اکنون پس از یک دوره طولانی دوساله زندان توسط بیدادگاه جنایی عربستان اعدام شده است. درباره این مسئله نکات ذیل قابل تأمل و مورد توجه است:

1- جریان وهابیت از اهل‌سنت جداست و ما اعتراض به‌این فرقه ضاله، بی‌اصالت و زادۀ استکبار را مانع دوستی، برادری و وحدت با برادران اهل‌سنت نمی‌دانیم.

2- معتقدیم هرکسی در هرجایگاهی (به‌خصوص دستگاه دیپلماسی) از همۀ راه‌های موجود و معقول می‌بایست برای پیگیری واثبات مظلومیت وخون به ناحق ریخته شده  این روحانی شیعه باید تلاش نماید.

3- چهرۀ آل‌سعود به‌عنوان یکی از سردمداران اسلام امریکایی باید برای عموم مسلمانان شناخته شود. این قضیه می‌بایست در رسانه‌ها و منابر و محافل برای مخاطبان تشریح شود.

4- شیعیان در جای جای عالم به خصوص در عربستان می‌بایست به‌صورت مادی و معنوی حمایت شود.

 درپایان این بیانیه آمده است: خون شهید پایمال نمی‌شود؛ بلکه اسباب سرنگونی حکومت سفّاک را فراهم خواهد کرد. امیدواریم خدای متعال با فرج ولی‌عصر (ارواحنا فداه) مصیبت‌های مسلمانان را التیام بخشد

ارسال نظرات