بیانیه بسیج مساجد ومحلات سپاه ثارالله در پی اقدام سخیف رژیم آل سعود

از افتادن یک شیخ نمر صدها شیخ نمر بر می خیزنذ

رژیم سعودی مطمئن باشد که این تفکر خاموش شدنی نیست و با افتادن یک شیخ نمر صدها شیخ نمر برخواهند خواست، ما این را در انقلاب تجربه کرده ایم با شهادت شیخ طالقانی ها و مطهری ها انقلاب ما ...
کد خبر: ۸۶۱۵۶۶۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

به گزارش سازمان بسیج مساجد و محلات، محمدی نماینده بسیج مساجد ومحلات سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص اقدام رژیم سعودی مبنی بر اعدام رهبر شیعیان، شیخ نمر، گفت: خیزش و بیداری که در دنیای اسلام شکل گرفته است و به تعبیر امام خامنه ای(مد ظله العالی) خاموش شدنی هم نیست ، موجی است که دنیای استکبار را به شدت متزلزل کرده است.

وی ادامه داد: یک سری افراد برجسته این بیداری را مدیریت می کنند و به عنوان نماد و الگوی بیداری اسلامی در دنیا شناخته شده اند از جمله شیخ نمر که رژیم سعودی نتوانست وجود او را تحمل کند.

وی با اشاره به ترس رژیم سعودی از شیخ نمر گفت: متاسفانه امروز عربستان سعودی اسلام حقیقی ندارد و مجری اعمال استکباری غرب شده است. اگر قرار باشد در دنیای امروز کسی محکوم به تکفیر شود خود رژیم سعودی است که آمریکا آن را سرپا نگه داشته است.

 نماینده بسیج مساجد ومحلات  اذعان داشت: تفکر حزب الله از ایران اسلامی ما شروع شده است و روز به روز مرزها را پشت فسر می گذارد، امروز در یمن، سوریه و عراق تفکر حزب الله حاکم است و به زودی حتی با وجود اعدام شیخ نمر به عربستان خواهد رسید چرا که این تفکر خاموش شدنی نیست.

وی افزود: جهان اسلام دریافته است که اسلام ناب محمدی از کشور ایران در حال صدور است، سعودیها از این مسئله هراس داشتند و می خواستند با اعدام شیخ نمر جلو آن را بگیرند.

 وی خاطر نشان کرد: ماجرای شیخ نمر شباهت زیادی به ماجرای شیخ زکزاکی دارد، اینها با اخلاق و رأفت اسلامی، پایگاه و قطب شده بودند و رژیم سعودی نمی توانست اینها را تحمل کند. مخصوصا کشوری که دیکتاتوری محض است.

وی ادامه داد: تنها صدای مخالف در مقابل این دیکتاتوری صدای شیخ نمر بود که خواستند آن را در نطفه خفه کنند ، اگر هم تا کنون او را اعدام نکردند به خاطر ترسشان بود، اما بلاخره ترس کمتر را بر ترس بزگتر که وجود او بود ترجیح دادند و دست یه این اقدام احمقانه زدند.

 محمدی تصریح کرد: رژیم سعودی مطمئن باشد که این تفکر خاموش شدنی نیست و با افتادن یک شیخ نمر صدها شیخ نمر برخواهند خواست، ما این را در انقلاب تجربه کرده ایم با شهادت شیخ طالقانی ها و مطهری ها انقلاب ما زنده تر شد .

وی با بیان اینکه خیزیش اسلامی در ریل خود در حال حرکت است بیان داشت: امام خامنه ای(مد ظله العالی) در فرمایش اخیرشان شکل گیری تمدن اسلامی را مطرح کردند، معنایش این است خرده تمدنهای تکفیری و داعشی باید حذف شوند که رژیم سعودی یکی از این گردابها است.

 محمدی متذکر شد: اعدام شیخ نمر یقینا مرگ سیاسی و فرهنگی عربستان را بسیار نزدیک و قریب والوقوع می کند. و موجب تنویر افکار عمومی خواهد شد چرا که مردم امروز با منطق و عقل به وقایع نگاه می کنند و وقتی می بینند شخصی که هیچ جرمی ندارد چرا اعدام می شود . در واقع این اقدام پرونده سیاه رژیم سعودی را سیاه تر کرد.

وی با بیان اینکه دو نوع تبعات قریب الوقوع و دراز مدت برای این اقدام سعودیها وجود خواهد داشت تاکید کرد: تبعات دراز مدت این اقدام محو رژیم سعودی برای همیشه است و شک و شبهه ای در آن نیست، کما اینکه تلویحا در فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ما این حقیقت را شاهدیم .

 وی با بیان تبعات قریب الوقوع اعدام شیخ نمر برای رژیم سعودی گفت: مسلمانان باید خط فکری و فرهنگی خود را با سعودیها جدا کنند، همه بدانند عربستان مظهر حکومت اسلامی نیست بلکه فکر سنی گری هم ندارند.

وی در پایان تاکید کرد: این اقدام عرصه را بر عربستان تنگ خواهد کرد چرا که اکنون هم محبوبیتی در بین اذهان عمومی جهان ندارند و تنها پشتوانه آن آمریکای و رژیم صهیونیستی است کهآنها تا زمانی که منفعتی برای انها داشته باشد از او حمایت می کنند و گرنه او را همچون دستمال مچاله ای او بیرون می اندازند و به زباله دان تاریخ می پیوندند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار