با شهادت شیخ نمر ها نمیتوانند به اسلام شیعی پایان دهند

بار دیگر دست خوناشام و کثیف آل سعود به خون عالم وارسته و مجاهد شیعه آغشته شد.رژیم آل سعود که تحت تأثیر استکبار جهانی قرار گرفته و اقدام به شهادت شیخ نمر نموده ... .
کد خبر: ۸۶۱۵۶۵۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

« مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضي‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً » (سوره احزاب - آیه 23)

بار دیگر دست خوناشام و کثیف آل سعود به خون عالم وارسته و مجاهد شیعه آغشته شد.رژیم آل سعود که تحت تأثیر استکبار جهانی قرار گرفته و اقدام به شهادت شیخ نمر نموده، فکر می کند با شهادت شیخ نمرها می تواند به اسلام شیعی خاتمه داده یا مجاهدان در سنگر مبارزه با دین را دل سرد و مأیوس کند، در صورتی که با این عمل شنیع و ضد انسانی، چهره همه انسان های بیدار و مسلمانان جهان را جریحه دار و آنها را در رسیدن به اهداف متعالی مصمم تر و بیدار تر می کنند.

 

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس به نمایندگی از آحاد بسیجیان ولایت مدار فارس، ضمن محکوم نمودن این عمل ضد بشری رژیم آل سعود، اعلام می داردکه از جامعه بین الملل و مبارزین حقوق بشر خواستار اشد مجازات با عاملین فریب خورده از این عمل غیر انسانی می باشد.

 

ارسال نظرات