روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در محکومیت اعدام رهبرشیعیان عربستان شهید آیت الله نمر توسط رژیم آل سعود بيانيه اي به شرح ذيل صادر كرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۴۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرگزاري بسيج متن بيانيه روابط عمومي و تبليغات سپاه اميرالمومنين (ع) در واكنش به اعدام آيت الله نمر به شرح ذيل است.

        اقدام ننگین و غیرانسانی حکام مستبد ، جاهل و خونریز عربستان سعودی در به شهادت رساندن رهبرشیعیان عربستان شهیدآیت الله شیخ باقر النمر علاوه بر فاش کردن چهره کریه و زشت خاندان سعودی ، پیام فروپاشی و سقوط آل سعود را از بالای دار به دنیا مخابره کرد تا شاید وجدان سرد و خاموش محافل و مدعیان حقوق بشری غرب را که بواسطه تغافل خبری رسانه های استکبار از دیدن جنایت کشتار حجاج بیت الله الحرام در منی و کشتار زنان ، کودکان و جوانان کشورهای مسلمان سوریه ، یمن ، بحرین ، عراق و شیعیان نیجریه عاجز مانده است را از خواب غفلت بیدار کند . جنایاتی از این دست حاکی از اوج سرمستی ، بی تدبیری و دوری از عقلانیت خاندان و قبیله کوچک آل سعود است که از ابتدای سیطره بر شبه جزیره عربستان با سرکوب مخالفان و منتقدان در راه تفرقه افکنی مذهبی و ایجاد دودستگی و شکاف در میان امت واحده پیامبر (ص) نوکری و سرسپردگی خود را به آمریکا ، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس ثابت کرده اند .بسیار موجب تاسف است که حکومتی خود را خادم الحرمین  و مجری دستورات اسلام بداند و بجای آنکه بواسطه حرم امن الهی که نماد وحدت اسلام است در راه اتحاد مسلمانان عالم قدم بردارد ، با راه اندازی جریانات تکفیری و سلفی و خرج کردن اموال مسلمانان در حمایت از گروههای تروریستی تکفیری و داعش  زمینه برادر کشی و تفرقه دنیای اسلام را فراهم می آورد. حمایت مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر از کشوری که دموکراسی در آن جنگ با خدا و انتخابات در آن حرام است سندی آشکار بر سیاست های استعماری غرب در برابر اسلام است .

حال این سوال مطرح می شود که چرا علیرغم هشدارها و پیگیری های علمای شیعه و سنی در لغو حکم اعدام آیت الله نمر در این مقطع تاریخی و حساس ، این حکم اجرا می شود . پاسخ بسیار روشن است و در بی مایگی حکمرانان بی تجربه و عیاش سعودی خلاصه می شود که در داخل کشورشان بواسطه کاهش عمدی قیمت نفت با کسری صدمیلیاردی بودجه و نهایتا با افزایش قیمت ها و نارضایتی مردم مواجه شده اند. و در بعد خارجی و منطقه ای نیزپس ازناکامی و شکست درسوریه ، عراق ، یمن و بحرین و در ادامه رویارویی با امواج بیداری اسلامی و پیام اسلام ناب که از انقلاب اسلامی ایران به کشور های مسلمان و دنیای غرب صادر می شود خود را در مانده و عاجز  دیده و برای اثبات نوکری و خوش خدمتی به اربابان غربی و ترساندن مخالفان و منتقدان داخلی و حفظ  تاج و تخت خودبه این جنایات متوسل شده و در کمال بی شرمی و بی توجه به عواطف انسانی ، افکار عمومی و حقوق بشری مرتکب چنین جنایتی می شوند . و بدتر از آن اینکه مخالفان خود را مخالف خدا و رسولش معرفی کرده و این جنایات را به حساب دشمنی شیعه و سنی می گذارد و با دمیدن در شعله تجاوز به مردم مظلوم یمن بدنبال انتقام از آزدایخواهان منطقه و ادامه کینه توزی ، فتنه گری و جنگ مذهبی است. اما بنا به سنت های الهی و به فرموده ولی امر مسلمین عالم، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون .

 روابط عمومی وتبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، شهادت عالم و مجاهد راستین شهیدآیت الله نمر باقر النمر را به محضر ولی عصر (ارواحنافداه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ،مراجع عظام تقلید ، علمای شیعه و سنی و به محضر ملت شریف ایران اسلامی و شیعیان جهان تسلیت گفته و بار دیگر ضمن اعلام برائت ، خشم و انزجار خود از جنایات خاندان خبیث سعودی از کلیه آزادیخواهان جهان می خواهیم که خشم مقدس و نفرت خود را در اعتراض به این جنایت بزرگ اعلام نمایند .


ارسال نظرات