خبرگزاري بسيج: بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه با صدور بيانيه اي، اقدام رژيم آل سعود را در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر محكوم كردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۱۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱
یریدون لیطفؤوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لوکره الکافرون
میخواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند حال آنکه خدا نور خود را کامل خواهد گردانید، هرچند کافران را ناخوش افتد.
رژیم منحوس و کودک کش آل سعود با اقدام جدید خود قلب مسلمانان جهان را به درد آورد و با ریختن خون عالمی مجاهد و انسانی بی گناه، ماهیت پست و ضد اسلامی خود را عیان ساخت.
این نمایش جنایتکارانه در حالی صورت می پذیرد که نیروهای مقاومت و پیروان اسلامناب محمدی(صلی الله علیه و آله) هر روز شکست های مفتضحانه ای را بر محور غربی، عربی، عبری تحمیل می كنند و تلاش های مذبوحانه خائنان خللی در اراده امت رسول الله(ص) در باز پس گرفتن مجد و عظمت خود ایجاد نخواهد کرد.
بدخواهان بدانند که کشته شدن در راه خدای متعال، عادت ما و شهادت کرامت خدای بزرگ است بر ما پیروان اهل بیت(ص).
آل یهود زبون نیز بزودی شاهد خواهد بود که خون مظلومان چگونه ریشه ظلم و جورش را به فنا خواهد داد که «الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم»
در پایان یاد آور می شویم فرمایش امام خمینی(ره) را در گرامیداشت یاد شهدای حج که فرمودند: «انشاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان، به مسجد الحرام وارد خواهیم شد».
جهانیان بدانند که به تعبیر امام خامنه ای(مدظله العالی) بیداری سرکوب شدنی نیست و به لطف حق، همگان شاهد آن خواهند بود که این قرن، قرن اسلام ناب محمدی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها