مسئول بسیج رسانه مازندران:

اقدام و جنایت آل سعود به شدت محکوم است

حسن افشار در نشست با خبرنگاران بسیج رسانه شهرستان میاندرود اظهار داشت: اقدام وقیحانه و جنایت رژیم آل‌سعود را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۰۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با اشاره به تشکیل دفتر حمایت حقوقی از رسانه‌ها در این استان، گفت: رسانه‌های استان مازندران حمایت حقوقی می‌شوند.

حسن افشار  در نشست با خبرنگاران بسیج رسانه شهرستان میاندرود اظهار داشت: اقدام وقیحانه و جنایت رژیم آل‌سعود را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در تبیین سیاست‌های جامعه بسیار تاثیرگذار است گفت: بسیج رسانه تلاش دارد وحدت و انسجام را میان همه خبرنگاران و رسانه‌ها ایجاد کندکه دراین زمینه باید همه اصحاب رسانه با همدلی، در رفع چالش‌های این حوزه کمک کنند.

مسئول بسیج رسانه مازندران افزود: اصحاب رسانه با فعالیت‌های فرهنگی خود برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین باشند.

افشار گفت:رسانه های نوشتاری، سایبری، دیداری و شنیداری، کارشناسان، فعالان و نخبگان عرصه رسانه  جامعه هدف بسیج رسانه را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد:درستی و صداقت در فعالیت‌های رسانه‌ای بسیار اهمیت دارد که اصحاب قلم باید هوشیار باشند و طبق گفته‌های شهید تبریزی اسلام را با زبان گویا تبلیغ کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با اشاره به تشکیل دفتر حمایت حقوقی از رسانه‌ها در این استان، گفت: رسانه‌های مازندران حمایت حقوقی می‌شوند.

افشار افزود:دارالشفاء ما شهدا هستند که باید به وصیت‌نامه شهدا عمل کرده و با خانواده‌ها شهدا دیدار و نشست داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه بسیج رسانه خدمت و کمک است که بسیج رسانه آمادگی دارد برای ارتقاء سطح توانمندی اصحاب رسانه، گام‌های بهتری بردارد تا این قشر زحمت‌کش در خدمت اهداف نظام  باشند.

مسئول بسیج رسانه مازندران  گفت: عزت و احترام به  قلم و اصحاب رسانه باید حفظ شود و مسئولان در جامعه پویا ضمن ارائه خدمات در حد توانبه اصحاب رسانه بایست  احترام و تعامل بیشتری با  اهل قلم  داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار