مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با اشاره به این امر که هر کسی که انقلاب و امام و ایستادگی در برابر دشمنان را قبول دارد خودی محسوب می شود،تأکید کرد: چتر انقلاب برای سلایق مختلف گسترده است.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۷۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام محمدیان در مراسم تکریم مسئول پیشین و معارفه مسئول جدید نهاد رهبری دانشگاه گیلان که در تالار حکمت برگزار شد،استان گیلان و دانشگاه گیلان را از افتخارات آموزش عالی کشور دانست و اظهار کرد: نخبگان گیلان از امیدهای علمی کشور هستند.

وی دانشگاه گیلان را مهد شخصیت های بزرگی چون مرحوم آیت الله امینیان خواند و گفت: امیدواریم از این پس نیز شاهد درخشش شخصیت های بزرگ فرهنگی و دینی در این دانشگاه باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور،ادامه داد: از افتخارات ما این است که شیعه و محب امیرالمومنین هستیم، بنابراین باید نشانه هایی از امام علی (ع) را در میان خود داشته باشیم.

وی با اشاره به این امر که هر کسی که انقلاب و امام و ایستادگی در برابر دشمنان را قبول دارد خودی محسوب می شود،تأکید کرد چتر انقلاب برای سلایق مختلف گسترده است.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مختص به حزب و جریان خاصی نیست،گفت: در جامعه ما افراد با سلایق مختلف هستند اما همه در اصول با هم مشترکند آنچه که مهم است اصل التزام به انقلاب و اصول انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه چتر انقلاب بسیار بزرگ است و تمام جریانات سیاسی را پوشش می دهد،افزود: کسانی که در برابر دشمنان ایستادگی و اصول انقلاب را قبول دارند از دوستان نظام و انقلاب هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند "جریانات سیاسی هر کدام کار خودشان را می کنند، اصل اعتماد به اصول و اندیشه های امام راحل است" گفت: همه باید حول محور اعتلای کشور و رسیدن به اهداف بزرگ نظام تلاش کنیم.

وی دانشگاه ها را مهم ترین مراکز راهبردی نظام دانست و ادامه داد: پیشرفت و اعتلای این کشور وابستگی تمام به دانشگاه ها دارد.

حجت الاسلام محمدیان در دانشگاه ها با اشاره به نقش مهم ریاست، اساتید دانشگاه ها در محیط های علمی اضافه کرد: اساتید همانطوری که وظیفه آموزش و پژوهش را بر عهده دارند، در مقابل هویت، عاقبت و تفکر دانشجویان نیز مسئول هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت فرهنگی به دوش همه ماست،خاطرنشان کرد: اینطور نیست که تنها دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه به مسائل دانشگاه بپردازد بلکه همه باید خود را در برابر مسائل فرهنگی مسئول بدانیم.

ارسال نظرات