علی اشرف خانلری
معاون امور بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب:
خبرگزاری بسیج: معاون امور بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: سیاست راهبردی نظام اسلامی زیربار ظلم نرفتن و تلاش برای رسیدن به اهداف اصولی اسلامی است و نتیجه این سیاست رسیدن به خودکفایی در تسلیحات نظامی و ساخت موشک های مدرن با هدف دفاعی است.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۷۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی  با تاکید بر اینکه همه آحاد ملت با حفظ وحدت باید پشتیبان ولایت فقیه باشند افزود: دشمنان در برهه های مختلف از جمله فتنه 88 تلاش کرده اند تا ارکان اصلی انقلاب اسلامی از جمله ولایت فقیه را هدف بگیرند اما اتحاد و هوشیاری ملت ایران مانع رسیدن آنان به اهدافشان شده است.

وی گفت: امروز ستون خیمه مقاومت اسلامی در منطقه، ایران است در حالیکه در هر گوشه ای از این خیمه یکی از کشورهای اسلامی و آزادیخواه قرار دارد و همین مقاومت اسلامی است که امنیت را برای کشور عزیز ایران در منطقه و جهان به ارمغان آورده است.

قمی با اشاره به توافق برجام آن را دلیل منطق فرهنگ ملت ایران ذکر کرد و افزود: آمریکا و غربی ها از این فرصت باید بخوبی استفاده کرده و بدی هایی که در حق ملت ایران کردند جبران کنند اما به نظر می رسد آنان اشتباهات خود را تکرار می کنند.

وی با اشاره به جنایت های گروهک های تکفیری و داعش افزود: همه مسلمانان بدانند این گروهک ها که دست پرورده صهیونیسم وسلفی ها هستند دوامی نخواهند داشت و این مزدور آمریکا بزودی از بین خواهد رفت.

قمی با بیان اینکه امروز جهان نسبت به بشریت بی رحم و ظالم شده است افزود: هفته وحدت فرصتی برای مسلمانان است که نقاط اشتراک اسلامی را مدنظر قرار داده و آن را تقویت کند.

وی گفت: حقوق بشر غربی در مقابل جنایتی که در حق شیعیان نیجریه و رهبر مظلوم آنان شیخ زکزاکی می شود سکوت کرده است و این امر بار دیگر ثابت کرد که حقوق بشر مورد ادعای غرب فقط در جهت منافع خودشان حرکت می کند.

قمی به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید مسیحی اشاره کرد و افزود: این دیدار صمیمانه این خانواده شهید را بسیار خوشحال کرد و باعث شد که آنان جلوه رحمانی اسلام و امیرالمومنین(ع) را بیشتر و بهتر بشناسند.

وی نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی را سرآغاز ارتباط صمیمانه اسلام با غرب ذکر کرد و با بیان اینکه این نامه بر دل بسیاری از جوانان غربی نشست افزود: دشمنان با رسانه های انبوهی که در اختیار دارند تلاش می کنند تا تاثیرگذاری این نامه پدرانه را کم رنگ کرده و آن را بی جلوه کنند اما موفق نخواهند شد.

ارسال نظرات