خبرهای داغ:
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش همدان با اشاره به میزبانی مسابقات کشوری قرآن دانش آموزان اظهار کرد: بهره‌مندی از نخبگان قرآنی کشوری در کنار مسابقات دانش آموزی قرآن در دستور کار این اداره قرار دارد.عباس تجری، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: سي و چهارمين دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان كشور در دو رشته آوایی و پژوهشی تدوین شده که همدان میزبان مسابقات آوایی است؛ مسابقات آوایی شامل رشته‌های مداحی، قرائت، حفظ، اذان و ترتیل است. با احتساب حفظ تخصصی قریب به هزار دانش‌آموز دختر و هزار دانش‌آموز پسر در اين مسابقات شركت مي‌كنند. وی بیان کرد: کمیته‌های برگزاری مسابقات در همدان آماده شده‌اند و مکان‌هایی که قرار است مسابقات در آن برگزار شوند شناسایی شده است. در هفته جاری نیز مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارتخانه به همدان می‌آید. دبیرخانه مسابقات نیز از مهرماه آغاز به کار کرده است. دبیرخانه به پیگیری فعال‌سازی همه کمیته‌ها، استان، فوق‌برنامه‌ها و رایزنی با ادارات همدان می‌پردازند. تجری گفت: کمیته افتتاحیه اختتامیه فنی فوق‌برنامه، خدمات، اطلاع‌رسانی ارزیابی عملکرد و حراست، استان و پذیرش این 9 کمیته را تشکیل می‌دهند. وي ادامه داد: در کنار مسابقات بازدیدها از اماکن تاریخی همدان و محافل قرآنی برگزار می‌شوند. دانش‌آموزانی که وارد استان همدان می‌شوند نخبگان سراسر کشور هستند و سعی بر آن است که از ظریت آنها در محافل انس با قرآن استفاده شود. برای آنها نیز برنامه‌های مدونی در حال تنظیم است. اواخر تیرماه استان همدان میزبان مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۶۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،عباس تجری، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش همدان اظهار کرد: سي و چهارمين دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان كشور در دو رشته آوایی و پژوهشی تدوین شده که همدان میزبان مسابقات آوایی است؛ مسابقات آوایی شامل رشته‌های مداحی، قرائت، حفظ، اذان و ترتیل است. با احتساب حفظ تخصصی قریب به هزار دانش‌آموز دختر و هزار دانش‌آموز پسر  در اين مسابقات شركت مي‌كنند.

وی بیان کرد: کمیته‌های برگزاری مسابقات در همدان آماده شده‌اند و مکان‌هایی که قرار است مسابقات در آن برگزار شوند شناسایی شده است. در هفته جاری نیز مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارتخانه به همدان می‌آید. دبیرخانه مسابقات نیز از مهرماه آغاز به کار کرده است. دبیرخانه به پیگیری فعال‌سازی همه کمیته‌ها، استان، فوق‌برنامه‌ها و رایزنی با ادارات همدان می‌پردازند.

تجری گفت: کمیته افتتاحیه اختتامیه فنی فوق‌برنامه، خدمات، اطلاع‌رسانی ارزیابی عملکرد و حراست، استان و پذیرش این 9 کمیته را تشکیل می‌دهند.

وي ادامه داد: در کنار مسابقات بازدیدها از اماکن تاریخی همدان و محافل قرآنی برگزار می‌شوند. دانش‌آموزانی که وارد استان همدان می‌شوند نخبگان سراسر کشور هستند و سعی بر آن است که از ظریت آنها در محافل انس با قرآن استفاده شود. برای آنها نیز برنامه‌های مدونی در حال تنظیم است.

اواخر تیرماه استان همدان میزبان مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها