خبرهای داغ:
بسیج مداحان و هیئات مذهبی شهرستان میامی طی بیانیه ای اعدام شیخ نمر توسط رژیم سفاک آل سعود در عربستان سعودی را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۴۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،بسیج مداحان و هیئات مذهبی شهرستان میامی با صدور بیانیه ای اقدام ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم آل سعود را در اعدام شیخ نمر از عالمان برجسته دینی محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:اعدام این عالم برجسته دینی که فقط سلاح و ابزار او برای پیگیری اهداف سیاسی و مدنی مردمش دعوت به گفت و گو، وعظ، امر به معروف و نهی از منکر بود، در حالی که تروریست های افراطی و تکفیری ملهم از تعلیمات ایدئولوژیک سعودی و حمایت آن، امنیت و آسایش ملت های منطقه و جهان را با توسل به انواع و اقسام سلاح ها و خشونت های ضدبشری سلب کرده اند، برای بشریت مایه سرافکندگی است.

این در حالی است که این عالم برجسته از یک دادگاه عادلانه برخوردار نبود و متاسفانه در یک دادگاه غیرشفاف و به دور از استانداردهای لازم بین المللی محاکمه شده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است:ما مسئولیت مستقیم این جنایت ننگین را متوجه آمریکا و هم پیمانان آن می دانیم که به صورت مستقیم از رژیم سعودی حمایت می کنند و بر جنایات بزرگ این رژیم علیه مردم خود و ملت های منطقه سرپوش می گذارند و از تجاوزگری آن حمایت می کنند. امری که ثابت می کند شعارهای آنها در خصوص آزادی، مردم سالاری و حقوق بشر حرف های یاوه و دروغی بیش نیست و کسی در امت ما فریفته آن نمی شود.

در پایان این بیانیه بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی شهرستان میامی با محکوم کردن جنایت رژیم آل سعود و تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری و مسلمانان به ویژه شیعیان جهان، از نخبگان، دانشگاهیان و عالمان مسلمان می خواهد در این شرایط خطیر که منطقه خاورمیانه و جهان اسلام درگیر توطئه های صهیونیستی و تکفیری است به رسالت واقعی خود عمل کنند و برای خاموش شدن این آتش نفاق و کینه توزی حول محور آموزه های پیامبر صلح و دوستی متحد شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها